به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح 3 طرح ورزشی جزیره قشم افزود: دولت هم زمان در چند جبهه فعالیت می کند و در حوزه خارجی سعی در نا امیدی دشمنان دارد و از سوی دیگر به دنبال حل مشکلات در داخل کشور است.
وی ادامه داد: رییس جمهوری آبروی خود را هزینه کرد تا به نظام و مردم آسیب وارد نشود و به همین دلیل در مجلس شورای اسلامی حاضر شد و به سئوالات نمایندگان پاسخ داد.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: این استان در حوزه گردشگری ظرفیت بالایی دارد و از این رو باید شرایط تفریح و سرگرمی مردم در گردش های دریایی فراهم شود تا مطالبات مردم در داخل کشور پاسخ داشته باشد.
همتی یاد آور شد: با افزایش قیمت ارز، صادرات کالا به بازارهای جهانی را جذاب می کند و این امر باعث اشتغال زایی، افزایش تولید ناخالص داخلی و در نتیجه مبارزه با قاچاق کالا می شود.

** بهره برداری از 3 طرح ورزشی با هزینه 18 میلیارد ریال
استاندار هرمزگان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امروز 2 زمین چمن مصنوعی و یک سالن چند منظوره ورزشی با اعتبار 18 میلیارد ریال در قشم به بهره برداری رسید.
همتی با اشاره به ادامه روند احداث 14 سالن نیمه تمام در شهرستان قشم، خاطرنشان کرد: به زودی 10 زمین چمن مصنوعی در استان هرمزگان به بهره برداری می رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان نیز در این مراسم گفت: چمن های مصنوعی روستاهای جی جیان و تُنبان هر یک به وسعت یک هزار و 60 متر مربع و 3 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.
غلامعلی دانشور افزود: سالن چند منظوره ورزشی روستای طَبل نیز در یک هزار متر مربع زیربنا و با اعتبار 12 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: زمین این طرح توسط مردم تهیه شد و برای احداث مجموعه های ورزشی در اختیار دولت قرار گرفت.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و 628 کیلومتر مربع وسعت و 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد.
7500/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.