عبدالرضا پیروی منش شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه به منظور رفاه حال شهروندان و با هدف تنظیم بازار و ایجاد تعادل در عرضه کالاها در محل نمایشگاه های دائمی بندرعباس واقع در سه راه جهانبار برپا شده است.
وی افزود: در این نمایشگاه 280 غرفه برپا شده که عمده کالاهای آنها لوازم تحریر ، کیف و کفش و پوشاک مدارس است که با قیمت پنج تا 20 درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می شود.
این مقام مسوول گفت: تشدید نظارت ها بر وضعیت بازار و پیشگیری از هر نوع کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها از جمله دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.
پیروی منش با تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی، خاطرنشان کرد: امسال در این نمایشگاه تولیدات پوشاک مدارس از شهرستان‌های بندرعباس و بستک عرضه شده است.
رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: کالاهای ضروری و مهم سبد خانوار ویژه ایام مهرماه نیز در این نمایشگاه با قیمتی پایین تر از قیمت بازار عرضه شده است.
پیروی منش تصریح کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه بازگشایی مدارس تا بیستم شهریورماه برپا بوده و در ساعت های 17 تا 22 پذیرای شهروندان است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.