به گزارش ایرنا، علی استادی روز یکشنبه در نشست شورای اداری زندان های استان افزود: برای بهسازی این واحدهای مسکونی بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال از سوی کمیته امداد استان به صورت تسهیلات بانکی کم بهره اختصاص یافته است.
وی بیان داشت: از سال گذشته تاکنون و با هدف حمایت از خانواده زندانیان نیازمند، 6 واحد مسکونی با کمک خیران در بندرعباس به طور کامل بازسازی شده است.
مدیرکل زندان های هرمزگان اظهارداشت: خانواده زندانیان نیازمندی که دارای مسکن مناسبی نیستند، در سطح استان شناسایی شدند و به زودی کار بازسازی مسکن آنان آغاز می شود.
در اواخر سال گذشته تفاهم نامه همکاری بین اداره کل زندان ها و کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان منعقد شد، که در قالب این تفاهم نامه خانواده های زندانیان زیر پوشش کمیته امداد از تسهیلات مسکن و حمایت های این نهاد بهره مند می شوند.
در قالب این تفاهم هم نامه، کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان برای بهسازی و بازسازی مسکن خانواده زندانیان نیازمند مشارکت دارد و همچنین برای زندانیانی که بالای 15 سال زندانی و حبس ابد دارند، از سوی این نهاد مسکن مناسبی برای خانواده آنان تامین شود.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.