به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر پنجشنبه با صدور این پیام، ضمن عرض تبریک این موفقیت به جامعه هرمزگان، بیان داشت: کسب این مدال در رقابت های آسیایی نشان داد که هرمزگان استانی مملو از جوانان مستعد است که می توانند در عرصه های بین المللی افتخاراتی بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند.
وی در این پیام تاکید کرده است: بی شک با توجه به وجود چنین استعدادهایی در استان هرمزگان، باید زمینه و زیرساخت های لازم را برای شکوفایی آنها فراهم کنیم تا بتوانند توانایی های خود را به منصه ظهور برسانند.
استاندار هرمزگان در بخش دیگری از این پیام بیان داشته است: به دست آوردن این مدال با ارزش در روز عید سعید غدیرخم، خوشحالی حاصل از آن را بیشتر کرد و یک عیدی بسیار ارزشمند از سوی هدیه کاظمی بانوی ورزشکار هرمزگانی به مردم هرمزگان و سایر هموطنان بود.
همتی در این پیام آورده است: اینجانب ضمن قدردانی از تلاش های هدیه کاظمی بانوی ورزشکار هرمزگانی و کسب مدال ارزشمند نقره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در رشته قایقرانی توسط این بانوی ورزشکار را به تمامی مردم شریف و نجیب استان هرمزگان و به خصوص به این ورزشکار محترم و خانواده وی تبریک عرض می کنم .
استاندار هرمزگان در این پیام تاکید کره است: در استان هرمزگان به صورت ویژه از تلاش های این ورزشکار و سایر نمایندگان هرمزگان که در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا حضور داشتند، تجلیل و قدردانی خواهد شد.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی به طور رسمی از 27 مرداد به میزبانی کشور اندونزی و در دو شهر جاکارتا و پالمبانگ آغاز شده و تا 11 شهریور نیز ادامه دارد.
شش نماینده از هرمزگان شامل چهار ورزشکار، یک داور و یک سرپرست در این رقابت ها حضور یافتند که از میان ورزشکاران تاکنون فقط هدیه کاظمی در رشته قایقرانی موفق به کسب مدال شده است.
7198/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.