سید «علی آقازاده »روز سه شنبه در نشست با منتخبان خمین، افزود:حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند آرامش و پرهیز از افتراق است و همه باید در حفظ منافع ملی ید واحد باشند.
وی اظهارداشت: اگرچه شرایط کنونی برای دولتمردان و مردم دشوار است اما نباید منفعل بود و باید با برنامه و در سایه وحدت در رفع موانع و حل مشکلات کوشید.
استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: نیاز فعلی کشور هماهنگی و انسجام قوای سه گانه در رفع مشکلات است و به همین منظور باید قوانین دست و پاگیر در حوزه صنعت و تجارت اصلاح و به روز رسانی شود تا موانع تولید یکی پس از دیگری کمرنگ شود.
اقازاده به عزم راسخ دولت برای توسعه، رونق اقتصادی،درآمدزایی و ایجاد اشتغال در زادگاه معمار کبیر انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: طرح های خوبی در خمین اجرا شده و در هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفته است.
استاندار مرکزی افزود: طرح های دیگری نیز در دست اجرا است که در طول سال به بهره برداری می رسند و شماری نیز تا نیمه سال آینده تکمیل می شود.
وی بیان کرد: این طرح ها تاثیر بسزایی در رونق اقتصادی، افزایش درآمد، ایجاد اشتغال و توسعه زادگاه امام راحل می گذارند.
استاندار مرکزی گفت: یکی از این طرح های زیر بنایی در خمین جاده خمین به شازند است که این طرح در شورای توسعه استان مطرح و اعتباری برای اجرای مطالعات آن مصوب شده و انجام آن در رونق اقتصادی و گردشگری این شهرستان نقش کلیدی دارد.
آقازاده عنوان کرد: با وجود مشکلات و تنگناهای اقتصادی کارهای بزرگی در کشور برای توسعه و رونق اقتصادی در حال اجرا است.
وی با تقدیر از فعالان اقتصادی بخش خصوصی خمین در صنعت، کشاورزی و خدمات، افزود: کارآفرینان به عنوان رکن مهم تولید مورد حمایت جدی قرار می گیرند.
استاندار مرکزی افزود: برای حمایت بیشتر از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی لازم است قوانین اصلاح و مترقی شوند تا شتاب در اقدامات متناسب با شرایط روز و تحریم ها باشد.
حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بهره برداری از طرح های عمرانی و اقتصادی و دیدار با خانواده شهدا از برنامه های اجرایی پنجمین روز از هفته دولت و سفر استاندار مرکزی به خمین بود.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت و در فاصله 61 کیلومتری اراک قرار دارد.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.