به گزارش ایرنا، در این بیانیه که نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: انفجار هشتم شهریور و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر انفجار نور و مظلومیت تنیده شده در حقانیت نظام و شهدای گرانقدر آن بود که تمامی مرزهای جغرافیایی و انسانی را در نوردید و چشمان حسرت زده مزدوران کور دل منافق را از روشنایی افق خود، کور کرد.
در ادامه این بیانیه آمده است: هشتم شهریور، حاکی از حقانیت در عین حال مظلومیت انقلاب و نظام اسلامی و سند تاریخی قربانی ترور شدن مسئولان عالی رتبه و دولتمردان صادق و خدمتگزار ایران اسلامی است.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: هشتم شهریور هر سال یادآور خلق حماسه خدمت‌ رسانی و سروش رایحه‌ عدالت‌ طلبی دولت خادم ملت مسلمان ایران تا سرحد جان است که هر سال در سالروز شهادتشان ، با یاد و خاطره ‌شان به دور هم جمع شده و با آرمان‌های آنان تجدید میثاق می‌نمایند.
در ادامه این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به شعار افتخار به گذشته - امید به آینده مزین گشته، از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم وفادار به انقلاب اسلامی دعوت می نماید با یاد آوری این روز مهم ، یاد وخاطره آنان را زنده و بار دیگر با آرمان های والای شهیدان انقلاب اسلامی تجدید بیعت نمایند.
به همین مناسبت مراسم گرامیداشت شهدای دولت عصر سه شنبه ششم شهریور ماه سال جاری همزمان با نماز مغرب و عشاء با حضور مسئولان، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان اراک و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کاظم سپاسی آشتیانی مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی در مسجد الزهرا(س) این شهر برگزار می شود.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.