به گزارش ایرنا، سردار پاسدارعبدالرسول مهوری روز دوشنبه در هشتمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه روح الله استان مرکزی افزود: تقویت آموزه های دینی و روحیه انقلابی گری نیز از دیگر اهداف این جشنواره است.
وی ادامه داد: براساس فرمایشات رهبرمعظم انقلاب نیروهای مسلح امروز مانند نیروهای 30 سال گذشته نیستند و آمادگی و توان آنها به مراتب آماده تر است و این امر نشان می دهد که هجمه های مختلف دشمنان نتوانسته تاثیری در قوای نظامی و نیروی دفاعی ایران اسلامی داشته باشد.
معاون الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات سپاه پاسداران اظهار داشت: معظم له نگاه بسیار ویژه ای به جشنواره مالک اشتر دارند و به فرموده ایشان عمق بخشیدن به اهداف انقلابی و تقویت حرکت پیش رونده نظام اسلامی باید در دستور کار باشد.
وی بروزرسانی سامانه در جشنواره مالک اشتر را از اولویت های نیروهای مسلح دانست و گفت: اطلاعات و اقدامات این جشنواره در نقاط مختلف کشور را باید بتوان در سامانه ای حفظ کرد تا هر لحظه دستاوردهای این جشنواره مورد ارزیابی قرار گیرد.
سردار مهوری تربیت نیروی انسانی آماده و کارآمد را از نیازهای نیروهای مسلح دانست و گفت : این آمادگی باید در زمینه های فکری و عملی باشد و آمادگی فکری و اعتقادی نیروی انسانی در نیروهای مسلح باید به گونه ای باشد تا در مواقع حساس، قدرت تشخیص درستی صورت گیرد.
وی تاکید کرد: هرگاه تزلزلی در سطح جامعه ایجاد می شود، مجموعه سپاه پاسداران با حرکت هوشمندانه خود، به دنبال آرامش بخشی است و این انتظاری که مقام معظم رهبری از سپاه و بسیج دارند بسیار حساس است.
برنامه های ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب به سپاه پاسداران همه ساله در جشنواره ای موسوم به ماک اشتر مورد ارزیابی قرار گرفته و از برترین های این جشنواره نیز تجلیل می شود.
سپاه روح الله استان مرکزی در اراک مرکز این استان مستقر است و هر یک از شهرستان های 12 گانه استان مرکزی نیز از سپاه ناحیه برخوردار هستند.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.