به گزارش ایرنا، «حسین بختیاری» افزود: بسیاری از چالش های موجود در جامعه به دلیل آن است که چتر فهم قرآنی و عمل به آموزه های انسان ساز آن در ابعاد مختلف زندگی مردم و مسئولان به طور کامل سایه گستر نیست.
رئیس کمیسیون فرهنگی و هنری شورای اسلامی شهر اراک نیز در این آیین گفت: شیوه های عملی قرآن آموزی باید در سطح مختلف جامعه رشد یابد و در مهار مشکلات از شاخص های قرانی بیشترین بهره گرفته شود.
« مرتضی سورانه » افزود: برای مقابله با آسیب های اجتماعی، ناراستی، کجی ها و مصون ماندن فرزندان از خطاها باید آنان را با قرآن مانوس کرد.
وی اظهار داشت: تنها راه موفقیت جامعه حرکت در مسیر قرآنی است و در شرایط کنونی مسئولان با درک عمیق قرآنی می توانند خادم مردم باشند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک نیز در حاشیه آیین تجلیل از برگزیدگان این جشنواره در گفت و گو با ایرنا، افزود: این مسابقات در 2 بخش هنری و قرآنی شامل حفظ قرآن، مفاهیم، ترتیل، نقاشی، نقاشی خط و خط تحریری برگزار شد.
« حمید کربلایی حسنی» اظهار داشت: نفرات برتر مرحله استانی این مسابقات در هر بخش سوم تا پنجم شهریور ماه در نراق معرفی می شوند.
پنجمین جشنواره قرآنی گل های محمدی و گل های فاطمی شهرستان اراک با حضور ن 2 هزار و 496 شرکت کننده برگزار شد که 125 قرآن آموز آن تجلیل شدند.
300 موسسه و خانه قرآنی در نقاط مختلف این استان فعالیت دارد که شامل 180 خانه قرآن روستایی، 20 خانه قرآن شهری و 100 موسسه قرآنی است.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.