به گزارش ایرنا،‌ تیم فوتسال شهرداری ساوه در مقابل میزبان خود فرش آرا مشهد که از ساعت 18 روز جاری (جمعه 26 مرداد) در سالن فجر برگزار شد، با نتیجه چهار بر 2 نتیجه را واگذار کرد.
در این دیدار علی ابراهیمی هر 2 گل تیم شهرداری را وارد دروازه فرش آرا کرد و در مقابل نیز سروش احمدنیا،‌ علی رستمی،‌ مجید خزائی و محمد عیدی برای تیم مشهدی گلزنی کردند.
شهرداری ساوه با چهار باخت و تنها یک پیروزی در رده سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد و در حالی که 23 گل دریافت کرده،‌ تنها هفت گل را در مقابل رقبا به ثمر رسانده است.
دیگر تیم ساوجی حاضر در رقابت های امسال لیگ برتر فوتسال کشور، سن ایچ نیز روز گذشته مانند همشهری خود در اصفهان مقابل تیم گیتی پسند این شهر تن به شکست چهار بر 2 داد و در رده ششم جدول رقابت ها قرار گرفت.
هر 2 گل تیم سن ایچ در این دیدار را جواد اصغری مقدم سرمربی - بازیکن این تیم به ثمر رساند و برای گیتی پسند نیز مهران عالیقدر، سعید احمد عباسی، علیرضا جوان و محمد شجری گلزنی کردند.
شهرداری در روز پنجشنبه هفته آینده و در چارچوب رقابت های هفته هفتم باید در بندرعباس مقابل آذرخش این شهر به میدان برود و سن ایچ نیز در کرج با مقاومت البرز دیدار خواهد کرد.
در شهرستان ساوه هفت هزار ورزشکار مرد و پنج هزار ورزشکار زن فعالیت دارند و بر اساس اعلام مسئولان،‌ سرانه فضاهای ورزشی این شهرستان 73 سانتیمتر است.
37 هیات و 72 باشگاه ورزشی نیز در این شهرستان فعالیت دارند.
ساوه در لیگ فوتسال کشور 2 نماینده دارد.
6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.