«محمد جواد قربانیان» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: 28 هزار و 311 مورد بازرسی از اصناف مختلف این استان در سال جاری انجام شده است.
وی ادامه داد: یکهزار و 338 مورد شکایات مردمی نیز امسال از طریق تماس با سامانه تلفنی 124 ثبت شد که شکایات مردم در حال رسیدگی است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: بیشترین تخلف ها این استان در حوزه ارزاق عمومی و مواد غذایی بوده است و گران فروشی، تقلب، قاچاق، عرضه خارج از شبکه و نداشتن برچسب قیمت تخلفات صمفی محسوب می شود که در صورت مشاهده برخورد قانونی می شود.
قربانیان گفت: گشت ویژه بازرسی از فعالیت اصناف مختلف است که متشکل از نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق صناف، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و نظارت بر اماکن عمومی ناجا انجام می شود.
وی افزود: گشت های سازمان صنعت، معدن و تجارت درطول سال فعال است اما تا پایان تعطیلات تابستان بر تعداد شدت نظارت ها افزون خواهد بود.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ناظران سازمان صنعت معدن و تجازت همواره بر بازار نظارت دارند، در کنار این نظارت مستمر، مردم نیز شکایت های خود را تخلفات از طریق سامانه 124به ما اطلاع می دهند.
استان مرکزی 12 شهرستان 33 شهر و یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت دارد.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.