امام جمعه خمین در خطبه های نماز جمعه این شهر در مصلی امام خمینی (ره)، گفت: پیروی از ولایت فقیه، استفاده از راهبردهای برمامه محور، تقویت نظارت در امور و حفظ وحدت کلید پیروزی بر دشمنان است.
حجت الاسلام سید «علی حسینی پور» افزود: ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت ایستاده و ملت ایران در هر تصمیمی تابع امر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
وی اظهار داشت: دشمنان از فرهنگ ایثار و مقاومت به شدت هراسان هستند و باید این سرمایه روز به روز در کشور تقویت شود.
امام جمعه خمین ادامه داد: اگر ملت ایران طبق منویات مقام معظم رهبری و در تبعیت از رهبری عمل گرا باشند کشور هر روز بالنده تر و عزتمندتر می شود و دشمن ناامید خواهد شد.
حجت الاسلام حسینی پور توضیح داد: مفسدان اقتصادی، زیاده بگیران و اشرافی گرها درد بر دل مردم گذاشته اند و مشکلاتی را به وجود آوردند که امید است مسئولان مسیر فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را با قدرت طی کنند و درمان کننده دردهای مردم باشند.
وی بر راه انداز ی بنگاه های اقتصادی زود بازده تاکید کرد و افزود: سرمایه گذاری در این بخش با حمایت دولت اشتغال ایجاد کرده و رونق اقتصادی را رقم می زند.

***امام جمعه موقت ساوه: اهداف اقتصاد مقاومتی با وحدت محقق می شود
امام جمعه موقت ساوه گفت: اهداف اقتصاد مقاومتی و غلبه بر نوطئه ها و فشارهای اقتصادی دشمن بر ایران با وحدت و تدبیر محقق می شود.
حجت الاسلام «علی بدرخانی» افزود: سیاست های جدید ارزی بسیاری از ضعف ها را برطرف کرد واجرای راهبردهای جدید ارزی دولت باعث شد سطحی از ثبات در بازار ایجاد شودکه این مسیر باید تقویت شود.
وی خاطرنشان کرد: در جنگ اقتصادی باید با اتخاذ تصمیم های درست در زمان مناسب از اعمال فشار بیشتر بر مردم جلوگیری کرد و دولت هم باید بداند که همه ارکان کشور از تصمیم های حساب شده پشتیبانی می کند.
خطیب جمعه ساوه با یادآوری فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، گفت: اجرای این برنامه نسخه نجات بخش اقتصاد کشور است و با پیاده کردن اقتصاد مقاومتی و اتکا به ظرفیت های موجود در کشور به خصوص بهره گیری از جوانان مومن و انقلابی می توان از این گردنه نفس گیر عبور کرد.
حجت الاسلام بدرخانی گفت: نگرش راهبردی بر کشور باید تغییر کند و مشکلات با با تکیه به ظرفیت های داخلی گره گشایی کرد.
وی اظهار داشت: مبارزه قاطع با مفسدان و اخلالگران اقتصادی باید در اولویت باشد و تمامی مسیرها با هوشیاری بر فرصت طلبان داخلی و خارجی مسدود شود.
امام جمعه موقت ساوه گفت: مبارزه با فساد علاوه بر اینکه مطالبه عمومی مردم است برای نظام اسلامی هم افتخاری بزرگ به شمار می آید و باید همه دستگاه های دولتی و ارکان حاکمیتی و مردم در این خصوص همراه باشند.

امام جمعه موقت زرندیه نیز در خطبه های نماز جمعه با یادآوری مقاومت 33 روزه حزب الله لبنان در برابر تهاجم رژیم صهیونیستی، گفت: از عوامل پیروزی حزب الله تمسک و پایبندی مردم و مبارزان لبنانی به سرزمین خود بود زیرا با وجود تهدید و بمباران اسرائیل، مناطق خود را ترک نکردند.
حجت الاسلام محمود گل محمدی گفت: مردم لبنان در نبرد 33 روزه توانستند ارتش رژیم اشغالگر قدس را به خاک سیاه ذلت بنشانند و بار دیگر واژه مقاومت را برای محرومان و ستمدیدگان جهان معنا کردند.
امام جمعه موقت زرندیه گفت: روز مقاومت اسلامی، روز نمایان شدن چهره پوشالی رژیم صهیونیستی است و در این باره سید حسن نصرالله در خاطرات خود می گوید: «در جنگ 33روزه نامه ای از سوی مقام معظم رهبری را دریافت کردم که اظهار کرده بود در هفته اول جنگ نه تنها پیروز می شوید بلکه شما به یک قدرت نظامی منطقه تبدیل خواهید شد.»
حجت الاسلام گل محمدی تصریح کرد: امروز توطئه گران می خواهند نقش اعتراضات را به سمت ولی فقیه و اسلام ببرند و باید با روشنگری اجازه این کار را ندهیم زیرا وظایف رهبری در اصل 110 قانون اساسی تعریف شده است.
وی اظهار داشت: شاید برخی فکر کنند چرا که امام جامعه در مبارزه با فساد دخالت نمی کند و این تلقی که فکر کنیم رهبری جامعه با مفاسد برخوردی ندارد ظلم به ایشان است و نشان می دهد که وظایف رهبری را به خوبی نمی شناسیم.
وی همچنین یاد و خاطره شهید حججی را گرامی داشت.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 شهر استان مرکزی اقامه می شود.
4896/6539 /6013/7277
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.