به گزارش ایرنا، در این بازی که از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز (پنجشنبه 18 مرداد) به میزبانی تیم سن ایچ در سالن فجر برگزار شد، میزبان در حضور پرشور تماشاگران ساوجی برگ برنده نخستین شهرآورد فوتسال لیگ برتر کشور را از آن خود کرد.
برای تیم سن ایچ در این دیدار «علی مروتی» و «مسلم رستمی ها» هرکدام 2 گل و «رشید قلی پور» و «مهدی مصطفایی» گلزنی کردند و سه گل تیم شهرداری ساوه را نیز «علی ابراهیمی» (2 گل) و «ابراهیم حاجتی» به ثمر رساندند.
تیم سن ایچ با این برد هشت امتیازی شد و به رده پنجم جدول رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور صعود کرد اما، شهرداری با سه امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

*** نظر سرمربیان 2 تیم
سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: شهرآوردها همیشه دارای حساسیت و جذابیت خاصی است و امروز بازی پرگل و هیجان انگیز رقم خورد.
«جواد اصغری مقدم» افزود: گل نشدن موقعیت های تیم سن ایچ در دیدارهای قبلی از مشکلات بود که به نظر می رسد کم کم در حال برطرف شدن است هرچند که در این دیدار هم موقعیت های زیادی از دست رفت اما، هدف گرفتن سه امتیاز بود که حاصل شد.
وی گفت: روی نقاط ضعف و قوت تیم شهرداری که بازی خوبی را به نمایش گذاشت کار شده بود و بازیکنان این تیم توانستند با اجرای فرامین مربی ها نتیجه را به سود خود رقم بزنند.
سرمربی تیم شهرداری ساوه نیز گفت: تماشاگران از این شهرآورد پرگل و دیدنی لذت بردند و اعضای تیم زحمت زیادی کشیدند.
«محسن خیبری» افزود: تیم شهرداری ساوه دیر بسته شد و تفاوت ما با تیم سن ایچ در این بود که آنها 2 ماه زودتر به یارگیری و تمرین اقدام کردند و تیمی پرمهره هستند ضمن اینکه تیم شهرداری 2 بازیکن مصدوم داشت.
وی ادامه داد: یکی از بازیکنان شهرداری نیز در تیم ملی جوانان حضور دارد و قرار بود از روز دوشنبه به مجموعه خود بپیونددکه اتفاق نیفتاد.
وی گفت: در فوتسال هر تیمی که از اشتباهات حریف سود ببرد می تواند نتیجه را به نفع خود رقم بزند و امروز سن ایچ توانست از اشتباهات تیم شهرداری به ویژه در اوایل بازی به نفع خود استفاده کند اما، در ادامه تمرکز تیم بهتر شد و سه گل به ثمر رسید.
وی از داوری بازی انتقاد کرد و گفت: با وجود سطح بالای فوتسال ایران در مواردی داوری ها بازی ها را تحت تاثیر قرار می دهد ومعتقدم در رقابت امروز نیز روند رضایت بخش نبود.
خیبری گفت: روی نقاط ضعف خط دفاعی تیم شهرداری کار می شود.
رقابت های هفته ششم از روز پنجشنبه 25 مرداد پیگیری می شود و تیم سن ایچ مهمان گیتی پسند در اصفهان است و شهرداری ساوه نیز از فرش آرا مشهد پذیرایی خواهد کرد.
6539/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.