به گزارش ایرنا، حسین بختیاری روز پنجشنبه در دیدار با کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان مرکزی در اراک، افزود: این رسانه با انجام بهینه رسالت خویش در مسیر انعکاس مشکلات و پیگیری مطالبات مردم و برقراری ارتباط میان مردم و مسئولان گام های موثری برداشته که قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: خبرگزاری ایرنا با توجه به حجم و نوع فعالیت حرفه ای، نقش حساس و مهمی در جلوگیری از حوادث، اتفاقات و نیز تصمیم گیری های کشور در عرصه های مختلف دارد.
فرماندار شهرستان اراک بیان کرد: نقش مهم رسانه در رضایت مندی و مطالبه گری مردم باید برای خبرنگاران تبیین شود.
وی افزود: نظارت بر عملکرد مسئولان، انتقاد سازنده و ارائه راهکارهای کارشناسی نیز از دیگر وظایف خبرنگاران است که باید جدی گرفته شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان مرکزی نیز در سخنانی گفت: رسانه ها نقش بسزایی در توسعه فرهنگی و ساماندهی آسیب های اجتماعی دارند و با نقد منصفانه باید به مسئولان در این مسیر کمک کنند.
نبی الله شاه محمدی افزود: با توجه به اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی به عنوان مطالبه مقام معظم رهبری، ضروری است رسانه ها نقش پررنگ تری در این عرصه داشته باشند.
محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف بود که در 17 مرداد سال 1377 در جریان کشتار دیپلمات‌های ایرانی در مزارشریف به درجه رفیع شهادت نائل آمد و این روز به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.