به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار «محمدرضا عسگری» روز چهارشنبه در دیدار با کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان مرکزی به مناسبت 17 روز خبرنگار در اراک، افزود: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و در چنین شرایط نقش و رسالت رسانه های خبری درون نظام سنگین و تعیین کننده است.
وی ادامه داد: تبیین و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت از دیگر وظایف اصحاب رسانه و خبرنگاران است که می تواند جامعه را از هجمه های فرهنگی دشمنان حفظ کند.
فرمانده سپاه ناحیه اراک اظهار داشت: در شرایط کنونی تخریب عملکرد نظام اسلامی در دستور کار رسانه های غربی با مدیریت استکبار جهانی قرار گرفته است که می طلبد اصحاب رسانه با تبیین آثار و برکات انقلاب اسلامی و زحمات مدیران شایسته و کارآمد نظام توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک نیز در سخنانی گفت: دشمنان نظام اسلامی با هجمه های فرهنگی و اقتصادی تخریب مولفه های قدرت نظام را نشانه گرفته اند که خبرنگاران باید در راستای مقابله با این توطئه دشمنان احساس مسئولیت کنند.
حجت الاسلام «ماشاالله عبدی» افزود: بیان حقایق و معرفی کارآمدی نظام بهترین ابزار برای مقابله با توطئه های جبهه کفر است که خبرنگاران باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا به همراه هشت نفر از دیپلمات ها و کارکنان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف مظلومانه در روز 17 مرداد ماه 1377 به شهادت رسیدند و این روز به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.