به گزارش ایرنا، «فتح الله حقیقی» روز دوشنبه در گردهمایی پلیس و ائمه جماعات استان مرکزی در اراک، افزود: دشمنان نظام اسلامی با بزرگنمایی نقاط ضعف می کوشند دستاوردهای 40 ساله انقلاب را کمرنگ جلوه کنند و هوشیاری همه طیف ها به ویژه روحانیان در خصوص این دسیسه ضروری است.
وی ادامه داد: مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی و روحانیان وظیفه دارند با تقویت محورهای اعتماد سازی از قبیل تشریح دستاوردهای نظام اسلامی، حضور در محافل عمومی از قبیل مساجد و حسینیه ها میزان رضایتمندی عمومی را افزایش دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: مردم انقلابی و مومن ایران اسلامی همواره گوش به فرمان امام راحل و مقام معظم رهبری بوده و از آرمان های انقلاب اسلامی حمایت کرده اند و بعد از این هم با شناخت توطئه های دشمنان نقشه های شوم استکبار جهانی را نقش بر آب می کنند.
وی بیان کرد: مسئولان، دولتمردان و روحانیان باید در نشست ها و همایش های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با رعایت انضباط کلامی امید و انگیزه را در جامعه گسترش دهند.
حقیقی گفت: تکیه بر امور وحدت آفرین، ایجاد همدلی و همگرایی در راستای توسعه و نشاط جامعه رسالت مهم روحانیان است که باید مورد توجه قرار گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: روحانیان نقش مهمی در آموزش مسایل اجتماعی و فرهنگی جامعه به عهده دارند باید در حوزه آسیب های اجتماعی مطالعات جدی داشته باشند و به پیشگیری و مهار این چالش کمک بیشتری بکنند.
حقیقی اضافه کرد: جامعه روحانیان همواره در راه رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی پشتیبان مردم و ولایت فقیه بوده است و اکنون نیز باید د با تشریح ابعاد گسترده انقلاب اسلامی توطئه دشمنان را خنثی کنند.
وی یادآوری کرد: مشارکت مردم در مسئله امنیت و تدوین سند امنیت غذایی استان از مهمترین برنامه های استانداری مرکزی است که تا کنون پیشرفت خود در این خصوص حاصل شده است.
فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز در این گردهمایی گفت: شرایط روز کشور در همه بخش ها با سال های نخست انقلاب قابل مقایسه نیست و می توان با وحدت ملی و گسترش روحیه انقلابی گری توطئه های دشمنان را خنثی کرد.
سردار «کیومرث عزیزی» افزود: انقلاب اسلامی ایران در سال های نخست پیروزی، با وجود مشکلات اقتصادی و توطئه های دشمنان و جنگ تحمیلی با پشتیبانی و حضور مردم در همه صحنه ها صیانت شد و امروز نیز همین با هدایت های مقام معظم رهبری از ارزش های انقلاب دفاع می شود.
وی اضافه کرد: امنیت اجتماعی در سایه امنیت اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و فردی محقق می شود که پلیس برای موفقیت در این امر خطیر به مشارکت آحاد جامعه به خصوص مبلغان دینی نیاز دارد.
فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی گام مهمی در راستای افزایش رضایتمندی عمومی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
بیش از 2 هزار روحانی به صورت سازماندهی شده زیر نظر اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در نقاط مختلف این استان فعالیت می کنند.
استان مرکزی 12 شهرستان، 33 شهر و یک میلیون و 440 هزار نفر جمعیت دارد.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.