«زهرا فرجی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بازرسی از این اماکن از 20 تیرماه تا 6 مردادماه جاری انجام شد و در این مدت 18 تیم بازرسی متشکل از نمایندگان دفتر امور بانوان و خانواده، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل ورزش و جوانان، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، اداره کل تعزیرات حکومتی و تشکل های غیردولتی مشارکت داشتند.
وی بیان کرد: این طرح به منظور بررسی شرایط و وضعیت اماکن ورزشی بانوان و شناسایی نقاط قوت و ضعف این اماکن برگزار شد و فهرستی از نیازها و نواقص موجود به صورت تخصصی تهیه شده است.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی ادامه داد: سند بهبود وضعیت زنان این استان در راستای اجرای تفاهم نامه معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری با استانداری مرکزی در دست تدوین است.
فرجی اظهار داشت: طرح افزایش توان و تاب آوری اجتماعی جوامع محلی در راستای اجرای تفاهم نامه معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و استانداری مرکزی در هشت شهرستان و در قالب 12 کارگاه تخصصی در حال اجرا است.
وی گفت: مرحله اول این طرح مربوط به آموزش و تربیت 20 تسهیلگر محلی است که به پایان رسیده و مرحله دوم آن توسط تسهیلگران محلی استان برای خانواده های آسیب دیده اجتماعی و در معرض آسیب در حال اجرا است.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی اضافه کرد: سلسله کارگاه های ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی نیز در 12 شهرستان این استان از ابتدای مردادماه جاری آغاز و تا پایان شهریورماه امسال ادامه دارد.
فرجی تصریح کرد: طرح فرآیند اجرای دومین آیین نکوداشت و تجلیل از مادران شایسته و نمونه استان مرکزی مشخص و در دست پیگیری است.
49 درصد از جمعیت یک میلیون و 414 هزار نفری استان مرکزی را زنان تشکیل می دهند.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.