احمد طهرانی روز یکشنبه در نشست سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی مردم ایجاد و تقویت فضای امید در جامعه ضروری است.
وی با اشاره به تقارن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: برنامه های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی باید رنگ فاطمی داشته باشد.
طهرانی گفت: آیین گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی هرسال از بیت امام راحل در خمین آغاز می شود و امسال نیز این آیین باید با شکوه تر از هر سال برگزار شود.
وی با اشاره به تهدیدهای دشمن به خصوص در فضای مجازی تاکید کرد: از این تهدیدها باید به فرصتی برای ترویج انقلاب اسلامی استفاده کرد.
فرماندار خمین ادامه داد: مسئولان برای رفع مشکلات با همه توان تلاش می کنند و مردم با حفظ وحدت می کوشند تا توطئه دشمنان خنثی شود.
طهرانی افزود:برخلاف مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم همواره به آرمان های انقلاب اسلامی وفادار هستند.
فرماندار خمین توضیح داد: 11 کمیته برای برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در این شهرستان تشکیل شده و جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با شعار افتخار به گذشته، امید به آینده برگزار می شود.
حجت الاسلام حسن کریمی رئیس تبلیغات اسلامی خمین گفت: دولت های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بسیاری به نظام داشتند و دشمن سعی دارد از نقاط ضعف این دولتها برای ناکارآمد نشان دادن نظام استفاده کند.
وی با اشاره به اینکه برای اقتدار نظام اسلامی تلاش زیادی شده است، تصریح کرد: شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باید برای نسل بعد از انقلاب تبیین شود.
رئیس تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نسل جوان وضعیت امروز کشور را با غرب مقایسه می کند، افزود: نسل نوجوان و جوان از وضعیت قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آگاهی ندارد و بیان دستاوردهای انقلاب برای این نسل ضروری است.
شهرستان خمین زادگاه معمار کبیر انقلاب از توابع استان مرکزی است و 105 هزار نفر جمعیت دارد.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.