به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری روز شنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری ایرنا استان مرکزی در محل سپاه ناحیه اراک، افزود: برنامه های سپاه پاسداران و نیروی مردمی بسیج بر اساس محرومیت زدایی و عدالت اجتماعی تدوین شده که رسانه های استان به ویژه ایرنا نقش مهمی در پوشش این فعالیت ها دارند.
وی ادامه داد: جامعه امروز ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت رویه و همدلی مردم و مسئولان است که می طلبد رسانه ها در این امر خطیر بیش از پیش نقش آفرینی کنند.
فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: اقتدار و عظمت ایران اسلامی مرهون رشادت ها و ایثارگری های آحاد مردم است که این روحیه و انگیزه شهروندان باید از سوی رسانه در جامعه تشریح و تبیین شود.
وی گفت: در سال های اخیر حضور مدافعان حرم در کشورهای سوریه و عراق ضمن معرفی اقتدار و عظمت ایران اسلامی، جلوگیری از ورود گروه های تکفیری به درون مرزهای ایران اسلامی را به دنبال داشته است.
سرهنگ پاسدار عسگری افزود: اکنون آرمان ها و اهداف والای جمهوری اسلامی به دیگر کشورهای منطقه نفوذ کرده و به برکت این نظام شکوهمند، بیداری اسلامی و استکبار ستیری رنگ و بوی بین المللی به خود گرفته است.
رئیس سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مرکزی نیز گفت: انعکاس فعالیت ها و اقدامات نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه نهاد مردمی بسیج و سپاه و تلاش در جهت رفع مشکلات جامعه با ابزار اطلاع رسانی، از رویکردهای اصلی این سازمان است.
حسین مهدیزاده افزود: با توجه به رسالت خطیر و اهداف والای مدافعان حرم و بسط روحیه ایثار و مقاومت، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مرکزی در جهت معرفی سیره شهدا و آرمان های مقدس مدافعان حرم، اعلام آمادگی می کند.
سپاه ناحیه اراک علاوه بربخش مرکزی شهرستان اراک، شهرهای داود آباد و کارچان و بخش ساروق را نیز در بر می گیرد.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.