حجت الاسلام سید علی حسینی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه خمین افزود: بد عهدی آمریکا به اثبات رسیده و این کشور خبیث عهد و پیمانی را می شناسد و در شرایط کنونی ملت ایران با قاطعیت مقابل دشمنان ایستادگی خواهد کرد.
وی اظهارکرد: مقام معظم رهبری در مقابل اروپا به همه جزئیات اشاره کردند و در مسیر دیپلماسی که نمونه اش فرستادن نماینده و هیات به روسیه بود اقداماتی انجام دادند.
وی ادامه داد: حلقه مدیریتی و دست اندرکاران کشور باید بدانند هرگز نمی توان برای حل معضلات اقتصادی نگاه به بیرون داشت بلکه باید با درایت برای ترمیم اوضاع گام برداشت.
خطیب جمعه خمین افزود: برای ادامه مسیر مردم باید با قاطعیت، بصیرت، امید و نشاط در کنار مسئولان باشند و در سایه وحدت راه خود را با قاطعیت دنبال کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به سالروز کشتار حجاج ایرانی در سال 66 به دست رژیم خبیث و جنایتکار عربستان افزود: عربستان جنایتکار به دستور اربابان خود حجاج مظلوم ایرانی را در مکه و مدینه در مناسک حج به شهادت رساندند.
وی بیان کرد: باید در مقابل همه ترفندهای و دسیسه های دشمن با قاطعیت و بصیرت عمل کرد.

*** حمایت قاطع از دولت تکلیف همگانی است
امام جمعه ساوه گفت: حمایت قاطع از دولت تکلیف همگانی است و همانگونه که مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با هیات دولت تاکید کرد وحدت باید محور کارها قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ساوه، افزود: مدیران دولتی نیز باید در برابر مشکلات با تعهد و تلاش مضاعفی بکوشند.
وی ادامه داد: تیم اقتصادی دولت محور اصلی کار و تحرک در کشور است و لازم است مردم و حوزه قانونگذاری و قضایی نیز به دولت کمک کنند زیرا باید جایگاه دولت در اذهان عمومی دارای شاخصه هایی چون توانمندی، کارآمدی و تلاشگری باشد.
حجت الاسلام حسینی گفت:حضور همه طیف و جناح های سیاسی کشور نیز در شرایط کنونی برای حمایت دولت ضروری است.
خطیب جمعه ساوه همچنین بر ضرورت رعایت امر به معروف و نهی از منکر با هدف پاسداری از شریعت اسلامی در جامعه تاکید کرد و گفت: تمامی بخش های جامعه در این حوزه مسئول هستند زیرا سرنوشت همهبه هم گره خورده است.

*** مسئولان در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه متحد عمل کنند
امام جمعه موقت زرندیه گفت: مسئولان باید در هر جایگاه و مقامی برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه متحد عمل کنند.
حجت الاسلام حمید کرمی در خطبه های نماز جمعه شهر مامونیه افزود: نطارت مستمر بر بازار مصرف و قیمت کالاهای ضروری مردم باید بیش از پیش با حضور مسئولان و مردم دنبال شود.
وی، از مسئولان خواست: در خدمت به مردم تعهد و مهرورزی را ملاک عمل قرار دهند و تلاش مضاعفی را در پیشبرد امور داشته باشند.
خطیب موقت جمعه مامونیه به سالروز عملیات مرصاد و شکست منافقان توسط رزمندگان اسلام اشاره کرد و گفت: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و در عملیات مرصاد از آب و خاک خود دفاع کردند و این سرمایه بزرگی است.

*** مردم و مسئولان با هم در خنثی کردن توطئه اقتصادی دشمن وارد عمل می شوند
امام جمعه شهرستان آشتیان گفت: مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی چون کوه استوار در کنار هم هستند و در خنثی کردن توطئه اقتصادی دشمن آگاهانه عمل می کنند.
حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی آیت الله دانش آشتیان، افزود: دولت با روحیه انقلابی ، عزم راسخ، مجاهدت و شجاعت باید عمل کند و مردم و سایر بخش های جامعه نیز در جنگ اقتصادی دشمنان همراه آنان هستند.
وی توضیح داد: همه بخش ها موضع گیری صیح و قاطع در برابر دشمنان را مدنظر دارند و در سایه وحدت کشور را از شرایط کنونی عبور می دهند.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 منطقه شهری استان مرکزی اقامه می شود.
4896/6539 /6013/7277/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.