به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: سرمایه های ملی و اموال بیت المال باید در راستای افزایش بنیه اقتصادی لایه های مختلف جامعه، تولید و اشتغال هزینه و پرهیز از اسراف باید در مجموعه مدیریتی کشور نهادینه شود.
وی ادامه داد: برنامه ریزی های کارآمد و کارشناسی با هدف جلب رضایت مردم و افزایش اعتماد عمومی تکلیف شرعی و انقلابی مدیران است.
امام جمعه اراک بیان کرد: بر اساس آموزه های دین مبین اسلام ارتباط مسئولان دستگاه های اجرایی با توده مردم یک ضرورت است.
وی اظهار داشت: مجموعه مدیریت کشور و دستگاه های اجرایی در برابر مردم مسئول هستند و باید برای تامین و بهبود وضعیت معیشت آنان و ایجاد اشتغال مولد، برنامه ریزی های کاربردی بیاندیشند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: پست های مدیریتی در جامعه ایران اسلامی موهبتی الهی است و خادمان مردم در دستگاه اجرایی باید با رعایت اصل اخلاق مداری و امانتداری در راستای توسعه پایدار جامعه گام بردارند.
امام جمعه اراک افزود: صداقت در گفتار و امانتداری در رفتار از ویژگی های مهم پست های مدیریتی است که باید در مجموعه مدیریتی کشور جاری شود.
وی اصلاح الگوی مصرف را نیاز ضروری کشور دانست و گفت: سرانه مصرف آب برای هر نفر در جهان 110 لیتر است اما این نسبت در ایران از 220 لیتر نیز تجاوز می کند که اصلاح این امور باید در جامعه فرهنگ سازی شود.
آیت الله دری نجف آبادی یادآوری کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان طلایه دار مذهب مقدس تشیع در جهان معرفی شده و همه امور این کشور باید بر اساس ولایتمداری و ارزش های والای انقلابی و اسلامی اداره شود.
درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر 2 هفته یکبار در بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار می شود.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.