بهمن زارع روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: انتخابات هیات رئیسه نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی هر سه سال یک بار برگزار می شود و داوطلبان حضور در این انتخابات به مدت 15 روز فرصت دارند درخواست خود را به هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی استان تحویل دهند.
وی ادامه داد: این داوطلبان تقاضای خود را از ششم تا 21 تیر ماه جاری تحویل دادند و با اتمام فرصت ثبت نام بررسی مدارک، سوابق و صلاحیت نامزدها توسط هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان آغاز شده است.
رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی خاطر نشان کرد: در صورت رد صلاحیت نامزدها، معترضان می توانند ظرف مدت یک هفته برای پیگیری مراتب اعتراض خود به هیات نظارت انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی مراجعه کنند.
زارع ادامه داد: مهلت تعیین شده برای رسیدگی به اعتراض ها در هیات نظارت انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی یک هفته است.
رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی خاطر نشان کرد: هیات اجرایی اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده را برای حضور در انتخابات هیات رئیسه نظام مهندسی ساختمان استان که مهر ماه امسال برگزار می شود در اختیار اعضای نظام مهندسی ساختمان قرار می دهد.
وی ادامه داد: 11 نفر از بین داوطلبان هیات رئیسه نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی شامل 6 نفر از گروه عمران و نقشه برداری، 2 نفر معماری، یک نفر گروه شهرسازی، یک نفر برق و یک نفر مکانیک به عنوان هیات رئیسه توسط اعضای نظام مهندسی ساختمان استان انتخاب می شود.
رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی یاد آور شد: 14 نفر برای انتخاب اعضای هیات اجرایی معرفی شده اندکه هفت نفر به عنوان اعضای هیات اجرایی ساختمان انتخاب می شوند.
سازمان نظام مهندسی ساختمان سازمانی غیردولتی است که برای تحقق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب سال ۱۳۷۴ به صورت رسمی راه اندازی شده است.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.