حسینعلی فرامرزی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان اعتبار برای تعمیر و رفع نقص 30 کیلومتر شبکه فشار متوسط و پنج کیلومتر خطوط فشار ضعیف هزینه شده است.
وی اظهارکرد: تنظیم 10ساعت نجومی، تعویض 120 لوازم تخصصی، ترمیم و بهسازی اتصالات استاندارد و تبدیل چهار کیلومترشبکه هوایی فشارضعیف به شبکه کابلی از جمله اقدامات انجام شده در زمینه کاهش تلفات شبکه برق خمین بوده است.
وی ادامه داد: برخورد با واحدهای تجاری پرمصرف، برگزاری نشست هم اندیشی با ائمه جماعت مساجد شهرستان با تاکید اصلاح الگوی مصرف برق و آب در تابستان و برگزاری همایش مدیریت مصرف اداری از دیگر اقدامات انجام شده در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی در خمین بوده است.
مدیر توزیع برق خمین گفت: تعویض 542 لامپ، تعمیر چهار دستگاه پست، نصب چهار دستگاه سکسیونر گازی، تعویض 715 کنتور معیوب مشترکان، جلب همکاری 152 مشترک کشاورزی و 2 مشترک صنعتی، عقد 10 فقره قرارداد با صاحبان مولد برای خرید برق در پیک بار از دیگر اقدامات در تامین برق پایدار خمین است.
فرامرزی گفت: مشترکان صنعتی و کشاورزی که در زمان اوج مصرف در تابستان همکاری داشته باشند از بخشودگی و تخفیف ویژه بهره مند می شوند.
وی ادامه داد: اگر بهره برداران آب کشاورزی که در ساعت اوج مصرف برق (12 ظهر تا 16 و 20 تا 24) اقدام به خاموش کردن کنتورهای برق کنند، تعرفه 20 ساعت بعدی مصرف آنان مشمول بخشودگی می شود.
مدیر شرکت توزیع برق خمین اظهار داشت: این طرح از اول خرداد تا پایان شهریور ماه برای بخش کشاورزی خمین اجرا می شود.
فرامرزی بیان کرد: هر واحد صنعتی نیز که در طرح ذخیره سازی شرکت کنداز تخفیف ویژه بهره مند می شود.
وی عنوان کرد: استفاده از برق به صورت غیرمجاز امری غیرشرعی و استفاده از اموال بیت المال است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.
فرامرزی گفت: 63 مورد انشعاب غیرمجاز برق خمین در سال جاری شناسایی شده است.
شهرستان خمین با 105 هزار نفر جمعیت 56 هزار و 500 مشترک برق دارد.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.