مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی تاکید کرد که این استان به‌زودی تبدیل به استانی سبز می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا سمیعی در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته به 28 روستا در سطح استان مرکزی گازرسانی صورت گرفته و ساکنان آنها از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند، همچنین 212 کیلومتر شبکه گاز و 5 هزار و 378 علمک گاز نیز در سطح استان مرکزی نصب و اجرا شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 6 میلیارد و 351 میلیون مترمکعب گاز در سطح استان مرکزی در بخش‌های مختلف مصرف شده، تصریح کرد: از این میزان، ۲ میلیارد و 306 میلیون مترمکعب در بخش نیروگاه حرارتی و 2 میلیارد و 405 میلیون مترمکعب در بخش صنایع و یک میلیارد و 640 میلیون مترمکعب در بخش خانگی و تجاری به مصرف رسیده است.

سمیعی دریافت تقدیرنامه 3 ستاره تعالی سازمانی از سازمان مدیریت صنعتی کشور را از اهم دستاوردهای شرکت گاز استان مرکزی خواند و گفت: تقدیرنامه 3 ستاره نخستین جشنواره سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران نیز از دیگر دستاوردهای سال گذشته این شرکت بوده که عملکرد خوبی را برای ما رقم زده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با اشاره به برنامه‌های سال ۹۷ این شرکت، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌های تعیین‌شده در سال جدید، گازرسانی به روستاهایی که از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند نیستند، می‌تواند به‌زودی، این استان را تبدیل به استان سبز کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در سال‌جاری، 13 پروژه گازرسانی به روستاهای استان مرکزی با اعتبار هزینه‌ای بالغ بر 50 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: از این تعداد پروژه، تعداد 7 روستا از توابع شهرستان تفرش و یک روستا از توابع شهرستان زرندیه است که این پروژه‌ها در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد. این در حالی است که گازرسانی به 6 روستا از توابع شهرستان‌های زرندیه و ساوه نیز در ایام‌ دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد و بدین ترتیب استان مرکزی تبدیل به استانی سبز می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.