عبدالصمد صناعی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 512 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبارات اشتغال پایدار روستایی به بانک کشاورزی استان مرکزی اختصاص یافته که 93 میلیارد و 349 میلیون ریال این منابع به متقاضیان تسهیلات پرداخت و قرارداد 79 میلیارد و 900 میلیون ریال نیز منعقد شده است.
مدیرشعب بانک کشاورزی استان مرکزی خاطر نشان کرد: تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در مناطق مرزی و عشایری با کارمزد چهار درصد، مناطق روستایی 6 درصد و شهرهای زیر 20 هزار نفر با کارمزد 10 درصد در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
صناعی گفت: 590 میلیارد ریال اعتبار برای افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی و اصلاح فرآیند های کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی امسال به بانک کشاورزی استان مرکزی اختصاص یافته است که پرداخت این تسهیلات نقش مهمی در بهبود زیرساخت های کشاورزی و جلوگیری از هدر رفت گندم در استان دارد.
وی ادامه داد: 436 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر نیز امسال به بانک کشاورزی استان مرکزی اختصاص یافته است که جذب این تسهیلات سهم مهمی در تولید ناخالص استان دارد.
مدیرشعب بانک کشاورزی استان مرکزی خاطر نشان کرد: این تسهیلات با نرخ سود 18 درصد به متقاضیان پرداخت می شود و بر اساس نوع طرح ها سه تا چهار درصد یارانه سود به این تسهیلات اختصاص می یابد.
صناعی افزود: 440 میلیارد ریال منابع مالی نیز امسال در قالب تسهیلات یارانه ای برای اجرای طرح های سامانه آبیاری تحت فشار و بهینه سازی مصرف آب به بانک کشاورزی استان مرکزی اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: برای اجرای طرح های آبیاری نوین و جلوگیری از هدر رفت آب کشاورزی تا 85 درصد اعتبار مورد نیاز اجرای این طرح ها توسط دولت به صورت یارانه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
بانک کشاورزی با 57 شعبه، 79 دستگاه خودپرداز و 9 هزار و 180 دستگاه کارتخوان با هدف حفظ منابع پایه، تولید ارزش افزوده و اشتغالزایی در راستای رونق تولید در سطح شهرها و روستاهای استان مرکزی به شهروندان خدمت رسانی می کند.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.