امام جمعه شهرستان خمین گفت: راهبرد عبور از مشکلات اتحاد، وحدت و یکپارچگی در مقابل جنگ اقتصادی دشمن است.
حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه خمین، افزود: دشمن می کوشد بین مردم، دولت و نظام شکاف بیاندازد و همگرایی و همفکری باعث جلب رحمت الهی و مایوس شدن دشمنان از نیات مسمومشان است.
وی گفت: همه بخش های کشور باید از دولت با جدیت حمایت کنند تا از این مسیر به سلامت بگذریم.
امام جمعه خمین تاکید کرد: دولت با برنامه ریزی کارشناسانه و منطقی می تواند مشکلات را رفع کند و از رئیس قوه قضائیه نیز انتظار می رود با کسانی که در نظم اقتصادی اختلال ایجاد می کنند برخورد قاطع و جدی کنند.
حجت الاسلام حسینی توضیح داد: مردم باید در مقابل کسانی که می خواهند اختلال در نظم و اقتصاد کشور ایجاد کنند بایستند.
تقدیر از تیم ملی فوتبال در مسابقات جام جهانی، حمله ناجوانمرانه آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران، روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و پیروزی های مردم مظلوم یمن در مقابل آمریکا از دیگر محورهای سخنرانی امام جمعه خمین بود.
در پایان نمازجمعه این هفته خمین با اعلام حکم انتقال حجت الاسلام حسینی به شهرستان بروجرد، نمازگزاران به پاس تشکر از خدمات وی راهپیمایی کردند.
شهرستان خمین واقع در جنوب استان مرکزی زادگاه امام خمینی (ره) است.

*** امام جمعه ساوه: با اخلالگران اقتصادی برخورد جدی شود
امام جمعه ساوه در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به حوادث روزهای اخیر در بازار تهران و برخی شهرها، گفت: با اخلالگران و مفسدان اقتصادی باید با قاطعیت برخورد شود زیرا مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده اند.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: بازاریان مومن و متعهد اجازه نخواهند داد که عده ای مغرض بازار را تعطیل کنند اما دولت با همکاری دستگاه قضائی نیز باید بازار کسب و کار را امن کند.
وی از مردم و مسئولان خواست: با بصیرت و هوشیاری پشت سر مقام معظم رهبری متحد باشند و مقابل دشمنان ایستادگی کنند.
حجت الاسلام حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، گفت: در جنایات ترور در تاریخ انقلاب اسلامی دست های پیدا و پنهان آامریکا وجود دارد اما، هرجا سخن از حقوق بشر باشد آن ها سایر کشورها را به نقض حقوق بشر متهم می کنند.
وی گفت: در تمامی جنایت های خاورمیانه نیز ردپای آمریکا مشاهده می شودو جهان این ماهیت پلید را خوب می شناسد.
ساوه دومین کانون جمعیتی و قطب تولید استان مرکزی پس از اراک است.

***امام جمعه آشتیان: حل مشکلات کشور تفکر انقلابی می طلبد
امام جمعه شهرستان آشتیان گفت: حل مشکلات کشور تفکر انقلابی، بصیرت و وحدت و مشارکت هدفمند همه بخش ها را می طلبد.
حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی آیت الله دانش افزود: برای برون رفت از چالش های اقتصادی و پیشبرد امور کشور باید همه ظرفیت ها بسیج شوند و سه قوه مقننه، اجرایی و قضائیه با وحدت تنگاتنگ در صحنه باشند.
وی توضیح داد: دشمنان به دنبال سیاه نمایی مشکلات و دامن زدن به جنگ روانی در کشور است و می خواهند با پاشیدن تخم ناامیدی اهداف پلیدشان را به کرسی بنشانند اما ملت هوشیار ایران در سایه دشمن شناسی و بصیرت دینی از این شرایط نیز گذر خواهد کرد.
امام جمعه آشتیان خاطرنشان کرد:از راه های مهم مقابله با نوسات اقتصادی، شناسایی و برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی است که انتظار است مسئولان متولی با جدیت تمام در این راستا بکوشند.
نماز عبادی و سیاسی جمعه در 33 نقطه شهری استان مرکزی اقامه می شود.
60/13/7277/6539/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.