به گزارش ایرنا، کمال اکبری عصر شنبه نشست دیدار با نمایندگان سازمان های مردم نهاد استان مرکزی در اراک افزود: دولت اعتماد ویژه ای به تشکل های مردم نهاد دارد و پارسال بیش از 50 درصد از اعتبارات حوزه آسیب های اجتماعی، از طریق سازمان های مردم نهاد توزیع شد.
وی بیان کرد: سازمان های مردم نهاد ایران جزو پویاترین سازمان ها در جهان هستند اما تاکنون قدم های بلندی برای رفع مشکلات جامعه در بخش های مختلف برداشته اند.
معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور ادامه داد: سازمان های مردم نهاد ایران به دلیل جوان بودن دارای نارسایی نیز هستند که رفع آنها در دستور کار جدی است.
اکبری اظهار داشت: شیوه نامه جدید فعالیت سازمان های مردم نهاد در کشور تدوین شده که به زودی به استان ها ابلاغ می شود و پس از ابلاغ آن فعالیت های مختلف باید بر اساس این شیوه نامه صورت گیرد.
وی گفت: اعضای سازمان های مردم نهاد حق حضور در خانه سازمان های مردم نهاد را دارند و افراد باید با صبوری و پرهیز از اختلاف ها در مسیر درست قدم بردارند.
معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور اضافه کرد: اگر سازمان های مردم نهاد به سمت دولتی یا شبه دولتی گرایش پیدا کنند، کارکرد خود را از دست می دهند.
در این نشست نمایندگان سازمان های مردم نهاد در استان مرکزی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.
استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان و بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت دارای 375 تشکل مردم نهاد است.
3005/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.