مجید شاه میرزایی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان اعتبار نسبت به اعتبارات سال گذشته 30 درصد کاهش دارد در صورتی که با وجود بحران کم آبی برای عبور از این پدیده نیاز به اعتبار ویژه است.
وی اظهارکرد: برای تکمیل طرح های نیمه تمام، حفاظتی، تعمیر، اصلاح و پروژه های آبرسانی در این شهرستان به 15 میلیارد ریال نیاز است.
شاه میرزایی طرح های نیمه تمام این شهرستان را شامل پروژه آبرسانی به حاجی آباد، آبگرم، امیر آباد و سبز کندر بیان کرد و ادامه داد: عملیات اجرای ین طرح ها از سال های گذشته شروع شده که به دلیل نبود اعتبار کافی، روند کندی را طی می کند.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان محلات با بیان اینکه هم ‌اکنون این شهرستان با مشکلی در زمینه آب اشامیدنی مواجه نیست، ادامه داد: با آغاز فصل تابستان و افزایش مصرف آب، احتمال کم آبی در برخی روستاها وجود دارد که روستاییان بایستی الگوی مصرف را رعایت کنند.
وی افزود: اینک برای تامین آب در روستاهای شهرستان 21 حلقه چاه فعال است و طول شبکه توزیع آب حدود 111 هزار و 489 متر است.
شاه میرزایی بیان کرد: 30 مخزن ذخیره آب در روستاهای این شهرستان وجود دارد که ظرفیت آن‌ها معادل سه هزار و 520 مترمکعب آب روزانه است.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان محلات افزود: برای کاهش هدر رفت آب در سال گذشته 720 متر خطوط لوله تعویض و بازسازی شده و 209 مورد شکستگی خطوط لوله رفع شد.
شاه میرزایی تعداد روستاهای محلات را 26 روستا بیان کرد و افزود: از این تعداد 23 روستا با جمعیت چهار هزار و 700 نفر زیر پوشش شبکه آب و فاضلاب روستایی است.
شهرستان محلات از توابع استان مرکزی دارای 55 هزار نفر جمعیت است که پنج هزار و 100 نفر آن در روستاها ساکن هستند.
7222/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.