عادل لهراسبی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: رقم تسهیلات اعطایی به این واحدها امیال 181 میلیارد ریال بوده است.
وی ادامه داد: این واحدهای متقاضی پارسال در سامانه بهین یاب سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نام نویسی کرده بودند و پرونده آن ها در بانک های عامل به جریان افتاده بود.
مسئول دبیرخانه تسهیلات رونق تولیدی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: در مجموع سال گذشته هزار و 765 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان مرکزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب سازمان صنعت، معدن و تجارت نام نویسی کردند که هزار و 55 واحد به بانک های عامل معرفی و 956 واحد تسهیلات دریافت کردند.
وی اظهار داشت: بر اساس ابلاغ بانک مرکزی به مدیران بانک های دولتی و غیر دولتی، واحدهای تولیدی معرفی شده به بانک ها از شرط نداشتن بدهی غیرجاری و چک برگشتی مستثنی هستند.
لهراسبی افزود: سامانه بهین یاب سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تا پایان ساعت اداری 31 خرداد ماه جاری فعال است و متقاضیان می توانند در این مدت نسبت به ثبت درخواست خود را در این سامانه به نشانی www.Behinyab.ir ثبت کنند.
استان مرکزی به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی و چهارمین قطب صنعت کشور مطرح است و در زمینه تنوع تولیدات صنعتی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.