فتح الله حقیقی روز دوشنبه در نشست بررسی تنگناهای بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) ساوه افزود: دانشکده علوم پزشکی ساوه باید راهکارهای قانونی واگذاری این بیمارستان به علوم پزشکی را با جدیت دنبال و نتیجه را اعلام نماید.
وی ادامه داد: این فرآیند باید از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیری تا بتوان با خریداری این بیمارستان، زمینه ساز ارائه خدمات مستمر درمانی و بهداشتی برای شهروندان ساوجی شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: شهروندان از حوزه بهداشت و درمان توقعاتی دارند و قصور و کوتاهی در این حوزه پذیرفتنی نیست.
حقیقی افزود: نگاه دولت توسعه حوزه بهداشت و درمان با محوریت بخش خصوصی است و متولیان بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) باید با اولویت بندی خدمات خود زمینه ساز استمرار حیات این واحد بهداشتی و درمانی باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: فرمانداری ساوه باید با بررسی لازم زمینه ساز ورود افراد با اهلیت برای اداره این بیمارستان باشد.
حقیقی افزود: شهروندان ساوجی برای دریافت برخی خدمات بهداشتی قابل ارائه در ساوه به شهرستان مجاور سفر می کنند که باید تلاش شود بهبود خدماتی همچون سونوگرافی در دستور کار باشد.
بیمارستان حضرت فاطمه (س) شهر ساوه متعلق به بخش خصوصی و دارای 96 تخت بیمارستانی است.
استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت با 12 شهرستان دارای 20 بیمارستان فعال با یکهزار و 945 تخت مصوب و 750 تخت فعال در قالب 85 بخش درمانی است.
1995/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.