محمد بهاروند روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دستورالعمل اشتغال پایدار روستایی در اواخر دی ماه پارسال ابلاغ شد و‌ در نشست های هفتگی کارگروه اشتغال و کمیته فنی شهرستان ساوه مصوبات کاربردی و اثربخشی به تصویب رسیده است.
وی اظهار داشت: طرح های اشتغالزایی از طریق دستگاه های اجرایی ارزیابی می شوند و پس از ثبت و جمع آوری در سامانه کارا برای تصویب به کارگروه ارائه شده و در مرحله بعد پرونده آن ها در اختیار بانک های عامل قرار می گیرد.
فرماندار ساوه ادامه داد: زحماتی که تصویب و ارجاع پرونده های اشتغالزایی روستایی به بانک های عامل کشیده شده با پرداخت به موقع تسهیلات به ثمر می رسد.
رئیس کارگروه اشتغال شهرستان ساوه افزود: تاکنون 303 طرح اشتغال روستایی با رقم تسهیلات چهار هزار میلیارد ریال و چهار هزار و 800 فرصت شغلی در ساوه مصوب شده است.
بهاروند خاطرنشان کرد: 104 طرح اشتغال روستایی نیز در هفته های اخیر در کارگروه اشتغال ساوه تصویب شده که سه هزار و 100 شغل ایجاد می کند و نیاز به هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات دارد.
وی ادامه داد: 66 طرح از مجموع این پرونده ها با هزار میلیارد ریال تسهیلات و توان اشتغالزایی هزار و 900 نفر به بانک های عامل معرفی شده است.
ساوه با 285 هزار نفر جمعیت دارای چهار شهر و ناحیه صنعتی و افزون بر 450 واحد و کارخانه تولیدی است و به عنوان دومین قطب صنعت استان مرکزی پس از اراک شهرت دارد.
6539/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.