قرارداد مشارکت در تولید کیت‌های تشخیص بیماری های دامی بین موسسه واکسن و سرم سازی رازی در استان مرکزی و شرکت دانش بنیان بخش خصوصی امضاء شد.

به گزارش ایلنا از اراک، مدیر موسسه واکسن و سرم‌سازی رازی گفت: بیماری های یون و بروسلوز بیماری هایی شایع در گاو و گوسفند است که برای پیشگیری و کاهش تلفات این بیماری‌ها، کیت‌های تشخیص کاربرد فراوانی دارد.

دکتر اسحاقی افزود: دانش فنی و توان تولید این کیت های تشخیص طبی دامپزشکی با مشارکت بخش خصوصی فراهم شد و با تولید انبوه این محصولات علاوه بر جلوگیری از خروج سالانه یک میلیون و صد هزار دلار ارز ، شرایط تامین و توزیع به موقع کیت های تشخیص بیماری های یون و بروسلوز فراهم شده است.

دکتر اسکندر زند معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات وزارت جهاد کشاورزی هم گفت: با واگذاری تولید این محصولات، تاکنون 247 دانش فنی در حوزه تحقیقات و تولید جهاد کشاورزی به بخش خصوصی واگذار شده است و شرایط برون سپاری ، تولید و تحقیق در 200 دانش فنی دیگر بوجود آمده است.

 آقازاده استاندار مرکزی هم در این مراسم گفت : استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و اعتماد به شرکت های دانش بنیان از اولویت های اصلی دولت است و با جذب مشارکت بخش خصوصی ضمن افزایش ظرفیت های تولید، شرایط شکوفایی اقتصاد در بخش خصوصی هم فراهم می آید .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.