مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از بهسازی شش محور اصلی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اراک، علی زندی فر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با اعلام این خبر گفت:  اجرای ماسه آسفالت، اجرای روکش و لکه گیری ودرزگیری این محورهای اصلی، فرعی و روستایی با تلاش اداره نگهداری راه‌ها از ابتدای سال تاکنون انجام گرفته است.

زندی فر افزود: در محور فرمهین- خنجین- کمیجان تاکنون یک هزار و 300 متر ماسه آسفالت و سه هزار و 600 متر اجرای روکش نهایی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه لکه‌گیری هندسی اراک - توره نیز به مساحت یک‌هزار و 600 متر مربع انجام شده‌است، تصریح کرد: در محور قدیم ساوه- تهران دو هزار و 700 کیلومتر ماسه آسفالت انجام شده و آسفالت این محور به طول سه هزار و 600 متر از مقابل ورودی سوم شهر صنعتی کاوه تا پیچ آئینه روکش نهایی شده است.

زندی فر با بیان اینکه چهار هزار و 800 متر در محور قدیم ساوه- سلفچگان روکش نهایی آسفالت شده است، گفت: در این محور پنج هزار متر ترک های موجود در سطح جاده درزگیری شده است.

وی از اجرای روکش نهایی راه روستایی آشتیان- حاتم آباده به طول 500 متر خبر داد و گفت: وضعیت خرابی جاده طرمزد نیز به طول 500 متر از ابتدای سال تاکنون بهسازی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.