به گزارش ایرنا، محمد صادق دوخایی روز شنبه در نخستین نشست اعضای کمیته اجلاس ایثارگران کنگره ملی نقش امام راحل در جنگ و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی، افزود: دستگاه های اجرایی در این امر مهم مشارکت دارندو برنامه جامعی برای تقدیر از تمامی خانواده شهدا در این استان تدارک شده است.
وی ادامه داد: کمیته اجلاس ایثارگران یکی از بخش های کنگره ملی نقش امام راحل در جنگ تحمیلی و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی است که بیش از 30 عنوان برنامه تخصصی در آن تدوین و اجرایی می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اظهار داشت: برای تامین بخشی از هزینه های اجرای برنامه های کمیته اجلاس ایثارگران، هفته آینده نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار، فرمانده سپاه روح الله و تنی چند از مدیران کل مسئول نهادهای دولتی در کنگره ملی نقش امام راحل در جنگ تحمیلی و 6 هزار و 200 شهید این استان با مقامات کشوری دیدار می کنند.
وی بیان کرد: تدارک دیدار مسئولان کنگره ملی نقش امام راحل در جنگ تحمیلی و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی با رهبر معظم انقلاب نیز پیش بینی شده که پس از قطعی شدن برنامه ها برای ارائه گزارش به معظم له، انجام می شود.
دوخایی افزود: نشر فرهنگ ایثار و شهادت محور برنامه های کمیته اجلاس ایثارگران است که در این راستا علاوه بر تجلیل از 6 هزار و 200 خانواده شهید استان مرکزی و اهداء تابلو فرش تمثال شهید هر خانواده، اعزام خانواده های معظم شهدا به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و محل شهادت شهید خانواده و اعزام خانواده های معظم شهدا به شهر مقدس قم و دیدار با مراجع عظام تقلید انجام می شود.
وی بیان کرد: گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدای استان، برپایی نمایشگاه های عکس و وصیت نامه های شهدا از دیگر برنامه های کمیته اجلاس ایثارگران کنگره نقش امام راحل در جنگ و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی است.
کنگره ملی نقش امام راحل در جنگ تحمیلی و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی بهمن ماه امسال در اراک برگزار می شود.
استان مرکزی 6 هزار و 200 شهید سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.