در این بیانیه که نسخه ای از آن روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: دوراندیشی امام راحل در نامگذاری جمعه آخر رمضان با عنوان روز قدس سرمایه ای است که دشمنان اسلام به شدت از آن هراس دارند.
بیانیه می افزاید: زیاده خواهی و ظلم آشکار رژیم منحوس صهیونیست و همصدایی آن ها با کشورهای سلطه گر ضرورت شرکت در روز قدس را دوچندان کرده و ازادیخواهوان جهان باید در حفظ و کرامت انسانی و رفع ظلم و تبعیض وحدت و نزدیکی هر چه بیشتری داشته باشند.
در بخشی از این بیانیه آمده است: ایستادگی و اقتدار لشکر اسلام در برابر تحرکات تروریست ها در منطقه باعث شد که زورگویان دست و پای خود را جمع کنند و با ایقای نقش امنیتی و نظامی مسلمانان بیش از پیش آشنا شوند.
بیانیه می افزاید: اقدامات امنیت طلبانه کشورمان مبین این مهم است که ایران اسلامی نقش تعیین کننده در تامین ثبات و موقعیت های استراتژیک منطقه دارد و صهیونیست ها و حامیان آن ها باید بدانند که در صورت بروز هر خطا پاسخی به مراتب محکم تر از ایران خواهند دید.
در این بیانیه از مردم روزه دار و همیشه در صحنه استان مرکزی خواسته شده که با حضور معنادار خود باردیگر حمایت جانانه از ملت مظلوم فلسطین را به نمایش بگذارند.
6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.