داود باقری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در فصل جدید علاوه بر حفظ همه بازیکنان تیم، جواد اصغری مقدم از تیم تاسیسات دریایی نیز با رویکرد مربی - بازیکن، در تمرینات آماده سازی واقع در نوشهر حضور دارد.
وی افزود: مهدی کریمی بازیکن ساوجی، مهدی مصطفایی که در لیگ فوتسال گرجستان سابقه بازی دارد و علی مروتی نیز در فصل آینده برای تیم سن ایچ بازی خواهند کرد.
وی ادامه داد: مسلم رستمی که پیشتر آقای گل لیگ برتر فوتسال شده بود وبا بهبود وضعیت رباط صلیبی به تیم سن ایچ پیوست.
باقری اظهار داشت: در مسابقات امسال لیگ برتر متناسب با بضاعت و توانایی های تیم و با برنامه ای منظم در دستور کار قرار گرفته که حضور در میان تیم های بالای جدول لیگ برتر هم مد نظر است.
مدیرعامل باشگاه فوتسال سن ایچ ساوه همچنین بومی سازی و استفاده از بازیکنان جوان ساوجی را هدف دیگر این تیم برشمرد و گفت: در همین راستا با تشکیل تیم های پایه، تلاش می شوند بازیکنانی از این تیم ها را به تیم اصلی دعوت شوند.
باقری گفت: این باشگاه با مراکزی مانند فیزیوتراپی خضرت رقیه (س)، سالن بدنسازی متعلق به جمعیت هلال احمر و نیز سالن فجر برای برگزاری دیدارهایی که تیم میزبان است در یک سال پیش رو قرارداد منعقد کرده است.
وی از شهروندان ساوجی و جوانان خواست که در لیگ برتر فوتسال با حضور پرشور خود در سالن محل برگزاری مسابقات، این تیم را حمایت کنند تا بتواند رتبه ای شایسته و در خور نام و سابقه فوتسال ساوه کسب کند.
شهر ساوه در لیگ برتر فوتسال کشور که به زودی آغاز خواهد شد دارای 2 نماینده است.
علاوه بر تیم سن ایچ، شهرداری ساوه نیز دیگر تیم حاضر در لیگ برتر فوتسال ایران است که در هفته های پایانی فصل پیش موفق به بقا در لیگ برتر شد.
6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.