به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری مرکزی، غلامرضا فتح آبادی افزود: افزایش 20 درصدی فعالیت های حوزه اجتماعی و فرهنگی در سال جاری، اجرای برنامه های ابتکاری نو، توجه به اثر بخشی برنامه ها، تقویت رویکرد بین بخشی در فعالیت ها، توزیع متعادل برنامه ها در سطح استان، بهره گیری از ظرفیت نهادهای مردمی از اهم رویکردهای برنامه عمل و نمایه فرهنگی و اجتماعی در استان مرکزی است.
وی اظهار داشت: تقویت کارکرد بخش اجتماعی و فرهنگی فرمانداری ها و ایجاد انسجام در فعالیت های اجتماعی، پیوند دانشگاه ها با جامعه از طریق مطالبه گری و تعیین نقش آن ها برای راهبری و هدایت امور از دیگر رویکردهای برنامه عمل و نمایه فرهنگی و اجتماعی در استان مرکزی است.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: با توجه به تعدد دستگاه های اجرایی و همیاران دولتی و غیر دولتی، این طرح به صورت ابتکاری برای اولین بار در کشور و حمایت مالی وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه در استان مرکزی کلید خورده و در صورت موفقیت الگویی برای سایر استان ها خواهد بود.
فتح آبادی افزود:برای تدوین این طرح 86 تفاهم نامه با مجریان و بخش های همکار امضا شده و هزار و 250 نفر ساعت برنامه عملی تدوین شده است.
وی بیان کرد: برنامه عمل و نمایه اجتماعی و فرهنگی استان در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی به تصویب رسیده است.
یک میلیون و 413 هزار نفر جمعیت در استان مرکزی سکونت دارند.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.