مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در حاشیه این آیین معنوی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اندیشه های امام راحل دارای مفاهیم بلند و هدایتگری است که باید بستر معرفی و شناساندن آن در جامعه بیش از پیش مهیا شود.
حجت الاسلام علیرضا مرودشتی افزود: امام خمینی (ره) اندیشمندی بزرگ برای جوامع اسلامی بودند و به عنوان یکی از مفاخر قرن بیستم در جهان شهرت دارد که اندیشه های با ارزش وی باید به درستی معرفی شود.
وی گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان احیاگر حاکمیت دینی با اینکه در سرنوشت کشور همه را مسئول دانسته اند با انقلاب خود یکی از رژیم های استبدادی و دست نشانده را سرنگون کرد و نظامی به نام جمهوری اسلامی را جایگزین آن کرد.
مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) بیان کرد: امام راحل، یک مصلح دینی در جهان معاصر است که الگویی برای مسلمانان محسوب می شود، چرا که بین مذهب وسیاست پیوندی دوباره برقرار کرد و جایگاه معنویت و دین گرایی را درجهان معاصر بسط داد.
حجت الاسلام مرودشتی تاکید کرد:ایام ارتحال امام خمینی بهترین فرصت برای یادآوری آموزه‌ها و مرور باورهایی است که توانست در مناسبات جهات تغییرات جدی ایجاد کند.
وی اظهارداشت: آموزه‌های امام راحل راهنمایی برای ادامه مسیر انقلاب است و این الگو برگرفته از اسلام و ایمان و بسیار حکیمانه و راهگشاست.
بیش از 100 نفر از اقشار مختلف مردم در آیین غبارروبی بیت تاریخی امام خمینی (ره) شرکت داشتند.
بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در 14 خردادماه 1368به ملکوت اعلی پیوست.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.