به گزارش ایرنا، آیت الله سید هاشم بطحایی شامگاه جمعه در اختتامیه جشنواره عکس عالم واقف آیت الله محسن اراکی افزود: عمل به دستورات خداوند در قرآن کریم سرنوشت جامعه را تعیین و کشور را در برابر توطئه های دشمنان بیمه می کند.
وی ادامه داد: تمامی مادیات در زندگی فانی است و تنها خیرات در راه خداوند به عنوان پس انداز و توشه آخرت برای انسان باقی می ماند و از او در برابر آتش جهنم محافظت می کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در این همایش گفت: نهرها، آب انبارها و موقوفات بسیاری از آیت الله محسن اراکی در شهرهای اراک و خنداب برای استفاده مردم به یادگار مانده است.
حجت الاسلام حسین دلاوری افزود: امروز دستگاه های بسیاری در کلانشهر اراک وظیفه ارائه خدمات و امکانات به مردم را برعهده دارند که این امور در گذشته توسط آیت الله اراکی در خدمت مردم قرار می گرفت.
دبیر جشنواره عکس عالم واقف آیت الله محسن اراکی نیز در این آیین گفت: 35 هنرمند در این جشنواره شرکت کردند و 273 عکس توسط این عکاسان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
مجید جدیدی افزود: 35 اثر به نمایشگاه این جشنواره راه یافت و سه نفر به عنوان نفرات برگزیده و پنج نفر به عنوان افراد شایسته تقدیر توسط داوران جشنواره انتخاب شدند.
در پایان این آیین از امیر جعفرنژاد، رمضان پارسامنش و امیر قادری به عنوان نفرات برگزیده و فاطمه چاوشی، معصومه عبدی، جابر غلامی، علی اصغر یوسفی و سینا یعقوبی به عنوان نفرات شایسته تقدیر جشنواره عکس عالم واقف آیت الله محسن اراکی تقدیر شد.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.