احمد طهرانی روز پنجشنبه در نشست شورای مشارکت های مردمی بهزیستی افزود: بخشی از این نیازها از طریق خیران تامین می شود که کمک های خیران باید هدفمند و بر اساس اولویت انجام شود.
وی ادامه داد: توزیع اعتبارات و کمک های خیران به گونه ای برنامه ریزی شود که مددجویان نیازمندتر در اولویت دریافت کمک قرار گیرند.
طهرانی اظهارکرد: کمک به نیازمندان یکی از برنامه ها و اهداف در ماه مبارک رمضان و خیران همواره در کنار نهاد های حمایتی برای رفع محرومیت تلاش کرده اند.
رئیس بهزیستی خمین نیز در این نشست گفت: یکی ازخیرین این شهرستان ساخت 2 باب مسکن برای خانواده های روستایی دارای سه معلول را آغازکرده است.
اسماعیل خانجانی افزود: 24خانواده بی سرپرست تحت حمایت بهریستی نیازمند حامی برای برآورده کردن نیازهای معیشتی خود هستند.
وی با اشاره به اینکه در ماه رمضان بیشترین کمک ها جمع آوری می شود، ادامه داد: 135 سبد کالا و پنج تن برنج توسط خیرین خمین بین خانواده های تحت پوشش توزیع شد و طرح ضیافت مهر در ماه رمضان با حضور 700 مددجوی تحت پوشش برگزار می شود.
رئیس بهزیستی خمین تصریح کرد: خیران این شهرستان سال گذشته هشت میلیارد و500 میلیون ریال نقدی و غیر نقدی به این اداره کمک کردند.
اسماعیل خانجانی گفت: اکنون 600 میلیون ریال اعتبار در محل مشارکت های بهزیستی موجود است که برای معیشت ومسکن بین مددجویان تحت پوشش توزیع می شود.
وی افزود: 60 میلیون ریال از محل مشارکت ها برای خرید لوازم پزشکی وتوان پزشکی هزینه شده است.
رئیس شورای شهر خمین نیز در این نشست گفت: باید بانک اطلاعاتی از موسسات خیریه شهرستان تهیه شود تا کمک های خیران به صورت عادلانه بین نیازمندان توزیع شود.
محمدتقی عظیمی افزود: گاهی یک نیازمند ازچند موسسه خیریه کمک دریافت می کند و این موضوع برای موسسات چالش برانگیز است.
هفت هزار نفر در خمین زیر پوشش نهاد حمایتی و خدماتی بهزیستی قرار دارند.
7277/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.