به گزارش ایرنا، کاوه فلاک افلاکی عصر دوشنبه در نشست علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک افزود: شهروندان با پرداخت عوارض ساختمان خود در ماه های خرداد، تیر، مرداد و شهریور می توانند از این تخفیف بهره مند شوند.
وی ادامه داد: مردم کلانشهر اراک با بهره مندی از این تخفیفات می توانند عوارض ساختمان خود را با نرخ سال گذشته به شهرداری پرداخت کنند.
شهردار اراک نیز در این نشست گفت: حسابرسی در شهرداری این کلانشهر کمی با تاخیر مواجه بوده و نیاز است با برنامه ریزی منسجم این حساب ها به روز و وضعیت چک های سرگردان رسیدگی شود.
داود تاجران افزود: یک هزار و 700 چک سردرگردان در شهرداری کلانشهر اراک وجود داشت که از ابتدای شورای اسلامی پنجم این کلانشهر تا کنون بیش از یک هزار و 600 چک جمع آوری و رسیدگی شده است.
شهردار سابق کلانشهر اراک نیز در این نشست با تکذیب وجود یک هزار و 700 چک سردرگردان در دوره گذشته شهرداری گفت: هیچ بانکی با وجود این میزان چک سردارگردان حاضر به ارائه خدمات مالی به نهادی نیست.
محمد ابراهیم عباسی در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود یک حساب 50 میلیارد ریالی بدون اطلاع مدیران شهرداری کلانشهر اراک ضمن تکذیب این مهم ادامه داد: در دوره گذشته شهرداری اراک به جزء سه حساب در بانک های رسالت، تجارت و پست بانک که با اطلاع مدیران بازگشایی شد حساب دیگری بازنشده است.
شهردار سابق کلانشهر اراک خاطر نشان کرد: برای رفع ابهام از حساب های مالی شهرداری اعلام آمادگی می کنم.
مدیرعامل موسسه خیریه حامی یار استان مرکزی نیز در این نشست گفت: 230 کودک مبتلا به بیماری سرطان در استان تحت حمایت این موسسه قرار دارند.
حامد صوفی افزود: تامین پوشک، مکمل غذایی، خدمات مددکاری و مشاوره به والدین این کودکان از جمله اقدام هایی است که به این افراد ارائه می شود.
وی ادامه داد: 17تخت بستری در بیمارستان امیرکبیر برای ارائه خدمات درمانی به کودکان سرطانی وجود دارد که تمامی هزینه های پزشکی این کودکان توسط این موسسه پرداخت می شود.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهر 520 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
1955/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.