احمد طهرانی روز سه شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان خمین افزود: برنامه های اوقات فراغت باید به صورت کارشناسی و هدفمند انجام شود و تخلیه هیجانی، روانی، مهارت آموزی را در کنار هم داشته باشد.
وی ادامه داد: با برنامه های کیفی باید بار ماندگاری کودکان و نوجوانان در شبکه های اجتماعی کمتر شود و به صورت آگاهانه مطالعه، ایده پردازی، کسب مهارت و پرورش افکار و استعدادها جایگزین آن شود.
طهرانی اظهار داشت: به عمق و ابعاد آسیب های اجتماعی به حدی است که برنامه کلان کشوری برای مهار آن تدوین شده و نیاز است که در اوقات فراغت به این مهم توجه جدی شود.
فرماندار خمین گفت: رویکرد برنامه های آموزشی اوقات فراغت باید مهارت محور و در راستای کارآفرینی باشد.
طهرانی تاکید کرد: تمرکززدایی در اجرای برنامه های اوقات فراغت باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و برنامه ها در روستاها و محله های حاشیه شهر بیشتر برگزار شوند.
رئیس ورزش وجوانان خمین نیز در این نشست گفت: جمعیت جوان این شهرستان 22 هزار و 324 نفر است.
سعید امجدی افزود: اداره ورزش و جوانان خمین با ثبت 6 سمن در موضوعات فرهنگی،ازدواج، گردشگری، اعتیاد و آسیب های اجتماعی برای آگاه سازی و حل مشکلات جوانان اهتمام جدی دارد.
مدیر آموزش وپرورش خمین نیز در این نشست اوقات فراغت را عامل مهمی در شکل گیری شخصیت نسل آینده دانست و گفت: در تعطیلات تابستانی دانش آموزان باید استعدادیابی شوند و خلاقانه و هدفمند زمینه های علایق آنان رشد یابد.
مهدی محمدی افزود: نداشتن مهارت مهمترین مشکل جوانان است که با برگزاری دوره های آموزشی مهارت های فنی و حرفه ای دانش آموزان می توانند این مهارت ها را بیاموزند.
خمین واقع در جنوب استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.