علی محمد حاتمی روزپنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ارزش کالاهای توزیع شده بالغ بر 400 میلیون ریال بود و در هر سبد توزیع شده برنج، روغن، مرغ، رب گوجه فرنگی، خرما، ماکارونی و چای گنجانده شد.
وی ادامه داد: علاوه بر سبد کالایی یک کارت هدیه 500 هزار ریالی نیز به خانواده مددجویان مشمول زندان های خمین اهدا شد.
مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان خمین بیان کرد: یکی از خیران این شهرستان ضیافت افطاری برای 500 نفر از خانواده مددجویان زندان خمین تدارک دیده است.
حاتمی بیان کرد: این انجمن در طول سال چهار نوبت سبد کالا به خانواده های زیرپوشش اهدا می کند.
وی اظهارکرد: دیدار و سرکشی از خانواده های زندانیان خمین با حضور جمعی از مسئولان و خیران از دیگر برنامه های ماه رمضان است.
مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان خمین ادامه داد: بیش از 100 خیر با انجمن حمایت از خانواده زندانیان این شهرستان همکاری دارند که در قالب کمک های نقدی، غیرنقدی، تهیه جهیزیه، کمک هزینه اجاره و رهن واحدهای مسکونی، توزیع سبدهای کالایی در امر خیر مشارکت می کنند.
حاتمی بیان کرد: 500میلیون ریال کمک هزینه معیشتی در هر سال توسط خیران خمین به صورت نقدی به طور مستقیم با سرکشی به خانواده نیازمند زندانیان اهدا می شود.
وی افزود: خانواده زندانیان با فشارهای اقتصادی و روحی و روانی خاص رو به رو هستند که به دلیل حضور نداشتن سرپرست خانوار ایجاد شده است.
انجمن حمایت از خانواده زندانیان از حدود 32 سال گذشته فعالیت خود را در خمین آغاز کرده است.
شهرستان خمین واقع در جنوب استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.