قنبر موسی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 600 کودک در طرح اکرام محسنین از حمایت هیچ فرد خیری بهره مند نیستند و جذب 2 هزار و 300 حامی در سال 97 از برنامه های اولویت دار این نهاد حمایتی در استان مرکزی است.
وی اظهار کرد: اکنون هر کودک یتیم در استان مرکزی پنج حامی و هر کودک طرح محسنین یک و نیم نفر حامی دارد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: طرح حمایت از ایتام، توسط افراد خیر سابقه ای طولانی دارد اما طرح محسنین در سال های اخیر کلید خورده است و می طلبد که با کار فرهنگی و تبلیغاتی ابعاد آن برای نیکوکاران بیشتر شناسانده شود.
موسی نژاد افزود:100 میلیارد ریال پارسال در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین توسط خیران به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی کمک شد.
وی اظهار کرد: این استان درکمک های پرداختی به ایتام و طرح محسنین رتبه هشتم کشور و در رقم دریافتی حامیان، رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: گام های ارزنده ای در اجرای طرح اکرام ایتام برداشته شده است و کوشش بر این است که از ظرفیت ایرانیان خیر در خارج کشور استفاده شود.
44 هزار خانوار تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی قرار دارند که 22 هزار نفر آنان زنان سرپرست خانوار هستند.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.