به گزارش ایرنا، محمد تقی آبایی هزاوه روز سه شنبه در سومین نشست کارگروه اشتغال استان مرکزی، افزود: این میزان تسهیلات به 43 طرح اشتغالزایی روستایی و عشایری پرداخت شده است.
وی ادامه داد: 703 طرح اشتغالزای روستایی و عشایری با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 360 میلیارد ریال از اسفندماه سال گذشته در استان مرکزی مصوب و به بانک های عامل معرفی شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: طرح های مذکور در بانک های عامل مورد بررسی قرار گرفت و تا کنون 116 طرح با تسهیلاتی بالغ بر 376 میلیارد ریال در بانک ها مصوب و در دو هفته گذشته نیز این تسهلات به 43 پرداخت شد.
وی گفت: میزان تعهد استان مرکزی در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری تا پایان اردیبهشت ماه 187 میلیارد ریال است که تا کنون 376 میلیارد ریال مصوب و در جریان پرداخت قرار گرفته است.
آبایی تاکید کرد: طرح پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در سطح کشور و استان مرکزی تا پایان برنامه ششم توسعه در دستور کار قرار دارد و چنانچه متقاضیان در این مورد با مشکلی مواجه باشد باید ابتدا به دستگاه اجرایی مربوطه مراجعه کنند و اگر مشکل رفع نشد، به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان موضوع را ارجاع دهند.
895 روستا از هزار و 250 روستای استان مرکزی دارای دهیاری است.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.