عبدالله گیتی منش عصر سه شنبه به دنبال درخواست رانندگان تانکرهای سوخت رسانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی در گفت و گو با اراک، افزود: عملیان سوخت رسانی به جایگاه های نقاط مختلف استان در حال انجام است و هیچ یک از جایگاه های استان مشکلی ندارند.
وی ادامه داد: چند دستگاه تانکر نفت کش در انبارهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی موجود بود که از ساعات اولیه امروز که رانندگان اعتراض کردند این تانکرها به کار گیری شد و اکنون در حال توزیع سوخت به جایگاه های نقاط مختلف استان هستند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی اظهار کرد: جایگاه های شهرستان ساوه با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان تهران و شهرستان های خمین، محلات و دلیجان نیز با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان لرستان سوخت گیری می کنند.
وی بیان کرد: پنج تانکر نفت کش از استانداری، نیروی انتظامی، سپاه روح الله،پدافند هوایی و همچنین شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت استان نیز به کارگیری و در حال توزیع سوخت به نقاط مختلف استان هستند.
گیتی منش اظهار کرد: از ساعات اولیه امروز 177 هزار لیتر نفت گاز و 286 هزار لیتر بنزین در جایگاه های نقاط مختلف استان توزیع شده است.
وی، خواسته رانندگان معترض تانکر های سوخت رسان را صنفی عنوان کرد و گفت: مهمترین مطالبه این افراد افزایش نرخ کرایه است که این مهم باید از سوی وزارت نفت تصمیم گیری شود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی افزود: با وجود اینکه از سال 1393 تا کنون کرایه تانکرهای سوخت افزایش نداشته است اما این نرخ در مقایسه با نرخ پایانه های استان 18 درصد افزایش دارد.
وی بیان کرد: حل این مشکل نیز با پیمانکاران در دست بررسی است.
رانندگان تانکرهای سوخت رسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی که شمار آنان به 150 نفر می رسید از صبح روز سه شنبه در محل پارکینگ این شرکت پیگیری مطالبات صنفی خود را خواستار شدند.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.