سعید فرخی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: روز گذشته نشست ویژه کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولیدکشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار مرکزی، معاون سازمان بازرسی کل کشور، نماینده وزارت کشور، مسئولان سازمان خصوصی سازی، نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران کل استان مرکزی با موضوع ساماندهی شرکت هپکو در تهران برگزار شد که در این نشست استعفای سهامدار جدید و وکالت سهامدار پیشین به سازمان خصوصی سازی به طوری رسمی اعلام شد.
وی ادامه داد: بر اساس قانون با استعفای سهامدار جدید شرکت هپکو، این واحد صنعتی باید به سهامدار پیشین واگذار می شد که با مخالفت مسئولان استانی و عدم تمایل سهامدار قبلی، با ارائه وکالت به سازمان خصوصی سازی واگذار شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی بیان کرد: سازمان خصوصی سازی باید ضمن مدیریت شرکت و پرداخت سه ماه از معوقات کارگران، نسبت به انتخاب سرمایه گذار با اهلیت صنعتی و مرتبط با هپکو اراک اقدام کند.
کارگران هپکوی اراک در هفته گذشته و دیروز ( دوشنبه) با برگزاری تجمعات صنفی خواستار حمایت مسئولان شدند.
شرکت هپکو در سال 1351 در زمینی به وسعت 90 هکتار با هدف مونتاژ ماشین آلات راه سازی تاسیس و از سال 1354شروع به فعالیت کرد.
شرکت هپکو اراک در حال حاضر 22 نوع ماشین آلات راه سازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می کند که هشت نوع محصولان آن تحت لیسانس کشورهایی از جمله ژاپن، آلمان، سوئد و نیو هلند می باشد و این شرکت برای تامین ماشین آلات شرکت های راه سازی کشور آمادگی کامل دارد و در این زمینه تا کنون خوش درخشیده است.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.