مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: آمار تصادفات خودرو‌های سواری افزایش و آمار تلفات خودروهای سنگین، نیمه‌سنگین و موتورسیکلت در استان کاسته شده است.

به گزارش ایلنا، مجید شارقی در حاشیه برگزاری اولین نشست کمیسیون ایمنی استان با اعلام این خبر گفت: با وجودی که آمار تصادفات سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ در استان مرکزی کاهش را نشان می‌دهد ولی با بررسی‌ها و تحلیل‌های صورت گرفته مشخص شد از آمار تلفات خودروهای سنگین، نیمه‌سنگین و موتورسیکلت در استان کاسته شده ولی آمار تصادفات خودروهای سواری افزایش یافته است. بر این اساس بررسی تحلیلی آمار تلفات این نوع خودروها در ۵ سال گذشته با تاکید بر نوع خودروی پراید در دستورکار این کمیسیون قرار گرفت.

وی افزود: ایمن‌سازی محورها به خصوص محورهای پرتصادف همچون آزادراه ساوه – همدان نیز یکی دیگر از موارد مهمی است که در این جلسه و جلسات گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفته و امیدواریم با اقداماتی که در این خصوص صورت خواهد پذیرفت تلفات این محور را کاهش دهیم.

photo_2018-04-05_21-01-05

مدیرکل راه و شهرسازی اظهار داشت: جلسات کمیسیون ایمنی استان به دلیل تشریک مساعی همه دستگاه‌های عضو از جمله استاندای، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اداره کل پزشکی قانونی، مدیریت بحران، پلیس‌راه، پلیس راهور، شهرداری، صدا‌و‌سیما، دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، اورژانس، هلال احمر و دستگاه‌های خدمت‌رسان هر ماه در استانداری تشکیل و در خصوص برقراری ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن‌ها راهکارها بررسی و تا حد امکان اجرایی می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.