به گزارش ایرنا، در این آیین محمود شمسی و علی عبدی که در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا در قرقیزستان به ترتیب مدال های طلا و برنز به دست آورده بودند با اهدای لوح تجلیل شدند.
همچنین از علیرضا حیدری در رده سنی جوانان و کامران بصیری در رده سنی نوجوانان که در مسابقات کارته قهرمانی آسیا شرکت داشتند و به ترتیب مدال های برنز و نقره این مسابقات را از آن خود کردند، تقدیر شدند.
در این آیین از ابوالفضل محمودی که مدال برنز مسابقات جودی قهرمانی آسیا در لبنان را به دست آورده بود نیز تجلیل شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در این آیین گفت: توسعه ورزش قهرمانی به خصوص در رشته های مدال آور از قبیل کاراته و جودو محور برنامه های این اداره کل در سال جاری است.
عابد حقدادی بیان کرد: با وجود اینکه ورزشکارانی که به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند باید مورد حمایت فدراسیون های مختلف قرار بگیرند، اما اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در این مرحله نیز از ورزشکاران حمایت می کند.
وی افزود: وجود ورزشکاران مختلف در تیم های ملی و همچنین وجود تیم های مختلف استانی در لیگ های برتر، دسته یک و دسته 2 کشور نشان از پویایی ورزش استان مرکزی دارد اما این کافی نیست و هدف اداره کل ورزش و جوانان این استان اعزام ورزشکار به همه تیم های ملی است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی نیز گفت: نشاط اجتماعی این استان از میانگین کشوری پایین تر است و برای اصلاح این مهم باید حمایت از ورزش قهرمانی در دستور کار قرار گیرد.
مصطفی عرب افزود: حمایت از ورزش به عنوان یکی از مهمترین عوامل توسعه نشاط اجتماعی مورد تاکید مدیریت ارشد استان است و استانداری مرکزی از برنامه های توسعه محور اداره کل ورزش و جوانان حمایت می کند.
مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا از 15 تا 23 اردیبهشت ماه جاری در قرقیزستان برگزار شد و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با 2 ورزشکار و یک مربی استان مرکزی با کسب 28 مدال طلا، 22 مدال نقره و 10 مدال برنز عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.
همچنین مسابقات کاراته قهرمانی آسیا نیز از 14 تا 17 اردیبهشت ماه جاری در ژاپن برگزار شد و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با حضور 2 نماینده استان مرکزی در رده نوجوانان نایب قهرمان و در رده جوانان نیز هفتم شد.
مسابقات جودوی قهرمانی آسیا نیز اردیبهشت ماه جاری در لبنان برگزار شد که تیم ملی کشورمان با یک ورزشکار از استان مرکزی عنوان پنجم این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.
بیش از 75 هزار ورزشکار به صورت سازماندهی شده زیر نظر 47 هیات ورزشی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.