به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس هاشمی روز دوشنبه در نشست ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس استان مرکزی در اراک، افزود: دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توطئه های مختلفی علیه نظام داشته اند اما ملت فهیم ایران باتاکید بر راهی که برگزیدند با اقتدار در برابر دشمن ایستادگی کرده اند.
وی بیان کرد: ولایتمداری و درک عمیق ملت ایران از فرهنگ ایثار و شهادت مایه هراس دشمنان است و به همین خاطر می کوشند که به آرمان ها و ارزش های انقلابی و دینی خدشه وارد کنند که این تلاش ها تاکنون بی اثر بوده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با تدبیر و هوشمندی محور فعالیت ها را با نامگذاری هر سال مشخص می کند و این محورها باید با راهبردی هدفمند دنبال شود تا نتیجه مطلوب حاصل آید.
حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی وظیفه هر شهروند است و هر کس در لایه های دولتی، خصوصی و یا تصمیم سازی باید با جدیت و حساسیت مولفه ها و برنامه های دستیابی به این مهم را سرلوحه خود قرار دهد.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: قدس شریف سرمایه جهان اسلام است و روز قدس یکی از رخدادهای مهم جهان محسوب می شود که باید برای برگزاری باشکوه آیین این روز برنامه ریزی شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: دستگاه ها، نهادها و اقشار مختلف جامعه باید در 18 خرداد ماه امسال حماسه ای به یادماندنی را خلق کنند و بر اساس برنامه های تدوین شده راهپیمایی این روز در 100 نقطه استان مرکزی برگزار می شود.
در نشست ستاد برگزارش راهپیمایی روز قدس استان مرکزی در خصوص برگزاری هر چه باشکوه تر این روز بحث و تبادل نظر شد.
در این نشست مقرر شد راهپیمایی روز قدس امسال شهرستان اراک از ساعت 11 در مسیر میدان شهدا، خیابان محسنی (عبور از پل خیبر)، خیابان شیخ فضل الله نوری، میدان سرداران و مصلی بیت المقدس این شهر برگزار شود.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.