به گزارش ایرنا، شکرالله حقیقی روز یکشنبه در همایش بخشداران استان مرکزی افزود: درحالی که تا برگزاری انتخابات حدود 2 سال باقیست نباید زمزمه و یا تحرکی در زمینه تبلیغات زودهنگام در استان دیده شود و مسئولان باید مراقبت های لازم را در این زمینه انجام دهند.
وی توضیح داد: با هر اقدامی که شائبه تبلیغات انتخاباتی بدهد برخورد می شود و اجازه داده نمی شود که با برخی سوء استفاده ها به ویژه در مناطق روستایی و بخش ها کارهای فراتر از قانون انجام شود و بستر گلایه و نارضایتی مردم فراهم آید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: به افرادی که با هر شکلی فعالیت غیرقانونی زودهنگام انتخاباتی داشته باشند اخطار می شود که در صورت انجام فعالیت های غیر قانونی استانداری مرکزی با قاطعیت آنان را متوقف می کند.
حقیقی خاطر نشان کرد: انتخابات فصلی مهم در کشور است که در زمان مشخص فرصت کافی برای تبلیغات دارد و ازافرادی که می خواهند در آینده بر کرسی نمایندگی خانه ملت تکیه بزنندانتظار می رود بر مسیر قانون حرکت کنند و رفتار دور از شان و قانون گریز نداشته باشند.
وی گفت: بخشداران و فرمانداران استان مرکزی باید مراقبت های جدی در این راستا داشته باشند و هر تحرک غیرقانونی از چشمان آنان به دور نماند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: همچنین بخشداران وظیفه دارند اطلاعات افرادی که برای سخنرانی های احتمالی و زودهنگام و غیرقانونی انتخاباتی در بخش ها حضور می یابند در هر جایگاهی که هستند جمع آوری و ضمن اعلام به فرمانداری ها به استانداری مرکزی نیز معرفی کنند.
حقیقی افزود: فرمانداران باید در صورتی که این افراد کارمند دستگاه ها هستند فعالیت های غیر قانونی آنان را برای برخورد به نهادهای ذیربط اعلام کنند.
وی خاطر نشان کرد: هیچ اغماضی در این زمینه از بخشداران و فرمانداران پذیرفته نیست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: هفت کرسی نمایندگی از استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی وجود دارد و اکنون نیز هماهنگی و وفاق کامل بین استانداری و نمایندگان خانه ملت وجود دارد و هیچ فردی حق توهین به جایگاه نمایندگان را ندارد.
حقیقی در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری خروج آمریکا از برجام افزود: دشمنان اسلام در طول چهار دهه انقلاب اسلامی همواره با انجام توطئه های گوناگون قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران را داشته اند که همه این توطئه ها با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و اتحاد و یکپارچگی مردم نقش بر آب شده است.
وی ادامه داد: اکنون نیز همه وظیفه دارند پشت سر مقام معظم رهبری برای افزایش هرچه بیشتر اتحاد و همدلی در کشور تلاش کنند تا از هرگونه سوء استفاده های احتمالی بدخواهان نظام اسلامی جلوگیری شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در خصوص جلوگیری از به کارگیری اتباع خارجی در واحدهای تولیدی افزود: بخشداران و فرمانداران باید واحدهایی که برای فرار از بیمه و مالیات اقدام به بهره گیری از اتباع بیگانه می کنند را در اسرع وقت به استانداری مرکزی معرفی کنند.
حقیقی افزود: این واحدها یک ماه فرصت دارند نسبت به جایگزینی اتباع خارجی با نیروهای داخلی اقدام کنند در غیر این صورت با آن ها برابر قانون رفتار خواهد شد.
وی گفت: جایگزینی نیروهای کار اتباع خارجی با کارگران ایرانی علاوه بر ایجاد اشتغال در جامعه از ارکان مهم تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب نیز به شمار می رود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تکریم مردم را یکی از برنامه های اولویت دار استانداری مرکزی عنوان کرد و افزود: بخشداران وظیفه دارند با نظارت بر بخش های زیر مجموعه زمینه اجرای هرچه بیشتر این مهم را در حوزه فعالیت خود فراهم کنند.
استان مرکزی با مساحتی معادل ۲۹هزار و ۵۳۰ کیلومتر مربع حدود یک و ۸۲ درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده و بر اساس آخرین تقسیمات کشوری دارای ۱۲ شهرستان، ۲۳ بخش، ۳۲ شهر، ۶۶ دهستان، یک هزار و ۳۹۴ آبادی دارای سکنه است.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.